Mies JA nainen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:paras homofoobikko tällä palstalla! No kerrohan toki meillekin, mikä on normaalia...
Miten tuo lapsien saaminen liittyy aivopesuun tai koko asiaan? En ihan tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Lapsihan toki tajuaa, ettei kaksi miestä voi lapsia saada, jolloin minun ei tarvitse heitä aivopestä, vaan ajattelevat itse.
miesparikin adoptoida. Eikö?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Lapsihan toki tajuaa, ettei kaksi miestä voi lapsia saada, jolloin minun ei tarvitse heitä aivopestä, vaan ajattelevat itse.
Gsus, mistä teitä tulee? Ja tartutatte lapsiinne samat asenteet...Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mies JA nainen :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:paras homofoobikko tällä palstalla! No kerrohan toki meillekin, mikä on normaalia...
Mies ja nainen ovat yhdessä sen biologisen seikan takia, että lisääntyisivät. Siksi ihmiset rakastuu, se kaikki tähtää biologian kannalta lisääntymiseen.Alkuperäinen kirjoittaja karpalo:Miten tuo lapsien saaminen liittyy aivopesuun tai koko asiaan? En ihan tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Juu ihan vapaasti voi, jos heidät todetaan tasapainoisiksi vanhemmiksi. Seula on tarkka, ellei adoptoi perheen sisäisesti.Alkuperäinen kirjoittaja ?:miesparikin adoptoida. Eikö?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Miksi sinun pitäisi kertoa omaa mielipidettäsi lapsillesi? Mikset vain kerro, että jotkut miehet rakastaa miehiä ja naiset naisia? Ei rasistitkaan (toivottavasti) tuputa omia asenteitaan lapsilleen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
No ei kai saa. Perheen sisäinen adoptio onnistuu kyllä, mutta ei kai ulkoinen?Alkuperäinen kirjoittaja ?:miesparikin adoptoida. Eikö?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
sinähän se vasta veitikka olet! Miten sitten selität sen, että kaikki ei vaan saa lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mies ja nainen ovat yhdessä sen biologisen seikan takia, että lisääntyisivät. Siksi ihmiset rakastuu, se kaikki tähtää biologian kannalta lisääntymiseen.Alkuperäinen kirjoittaja karpalo:Miten tuo lapsien saaminen liittyy aivopesuun tai koko asiaan? En ihan tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
No varmasti tuputtaa. JOKAINEN vanhempi opettaa lapselle omat arvonsa, se on varma asia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sinun pitäisi kertoa omaa mielipidettäsi lapsillesi? Mikset vain kerro, että jotkut miehet rakastaa miehiä ja naiset naisia? Ei rasistitkaan (toivottavasti) tuputa omia asenteitaan lapsilleen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Entäs kun on pariskuntia jotka tietävat jo alunperin etteivät edes halua lapsia? Tai tietävat ettei toinen heistä pysty lisääntymään?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mies ja nainen ovat yhdessä sen biologisen seikan takia, että lisääntyisivät. Siksi ihmiset rakastuu, se kaikki tähtää biologian kannalta lisääntymiseen.Alkuperäinen kirjoittaja karpalo:Miten tuo lapsien saaminen liittyy aivopesuun tai koko asiaan? En ihan tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Höpöhöpöhöpö. Ottakaa selvää. Aina on ollut homoseksuaaleja. Myös eläimet tekevät seksuaalisia "akteja" saman sukupuolen kanssa. Voi teitä. Aivan kuin rakkaus, RAKKAUS, voisi joskus olla pahasta!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mies ja nainen ovat yhdessä sen biologisen seikan takia, että lisääntyisivät. Siksi ihmiset rakastuu, se kaikki tähtää biologian kannalta lisääntymiseen.Alkuperäinen kirjoittaja karpalo:Miten tuo lapsien saaminen liittyy aivopesuun tai koko asiaan? En ihan tajua.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Mitäs hyökkäilet? Kaikki ei saa lapsia, mutta syytä ei edes tutkita, jos siittiö ei koskaan tapaa munasolua.Alkuperäinen kirjoittaja ?:sinähän se vasta veitikka olet! Miten sitten selität sen, että kaikki ei vaan saa lapsia?
No miksi ihmiset yleensäkään kertovat mitään mielipiteitään lapsilleen? Opettavat omat asumis- ja ruokailutottumuksensa, oman kulttuurinsa ja oman uskontonsa? Omat käyttäytymistapansa, mieltymyksensä ja niin edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi sinun pitäisi kertoa omaa mielipidettäsi lapsillesi? Mikset vain kerro, että jotkut miehet rakastaa miehiä ja naiset naisia? Ei rasistitkaan (toivottavasti) tuputa omia asenteitaan lapsilleen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
eli, jos kaksi miestä ei voi saada lapsia on se yhtäkuin väärin olla homo?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Olevinani? Outoa hyökkäilyä, saan olla asiasta mitä mieltä haluan.Alkuperäinen kirjoittaja Avomaankurkku:eli, jos kaksi miestä ei voi saada lapsia on se yhtäkuin väärin olla homo?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mun mielestä aikuinen saa sanoa lapselle, oman mielipiteensä, mutta voi sanoa myös, että yleinen mielipide on suvaitseva. Tai mä teen niin. Itse koen tosi hankalaksi koko asian... Vastaan mielellään mihin vaan seksuaalisuutta koskevaan kysymykseen, kun lapset kysyy, mutta tuo on mulle hankala. Yritän kuitenkin.
Toi lapsien saaminen ei liity tähän mitenkään, mutta vedit sen esiin, koska olet olevinasi uskovainen ja raamatussa muka sanotaan, ettei miespari ole hyväksyttävä.
Peesi. Sen enempää puuttumatta homoseksuaalisuuteen, väitän, että enimmäkseen vanhemmat siirtävät omat arvonsa ja tapansa melko suoraan lapsilleen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No varmasti tuputtaa. JOKAINEN vanhempi opettaa lapselle omat arvonsa, se on varma asia.