14 vuotias poika saunoo yhä äitinsä kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja ällistynyt
  • Ensimmäinen viesti
minä
Miks jokku häpee saunoa vanhempiensa tai sisarustensa kans :D siis mitä vittua ei ymärrä. tyypit asuu samas talos ainaki 16-20 vuotta ja häpee olla alasti perheensä kans. en nyt tarkota et ruokapöydäs ppitäis alasti olla mut just tuo saunominen mun mielestä se on normaali tapa viettää lauantai iltaa tai jtn muuta ja äippä 77 ja tosi muava pojalles ku sanot et ÄLÄ TUU SAUNAA KU SULLA ON MURROSIKÄ Jees ei muuta
 
Liisukka Hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
mekin käydään aina yhdessä koko perhse saunassa, uskallan mennä omien vanhempieni sekä vlejieni ja iskojeni kanssa saunaan.. ja olen jopa ollut samaan aikaan saunassa appiukon ja anopin kanssa!!! mä oon kai ihan epänormaali :headwall:
Pakko sanoa: juu, olet kyllä hiukan epänormaali.

 
guru
Se normaalia on niin epämäärästä..toisilla normaalia saunoa aikuisenakin vanhempiensa(eri sukupuolta)kanssa.
Olen ollut vaimoni kanssa, hänen isänsä äiti ja pikku siskonsa 22-vuotiaana ja 16 vuotta olen outo Afrikan oli vaikeaa. kaikki minun maailma näyttää minun penis, joka tekee minut häpeämään hänen pitkä, Ince sen äiti ja sisko vilkuilen penis mitään moma
 
"willy"
Lapset on 15 poika ja 13 v tyttö. Poika ei näytä kokevan sitä mitenkään vaikeena, ja tyttökin ujostelee ehkä enemmän pesutilanteita, mitkä rauhotetaankin yks kerrallaan. Meillä siis olis mahdollisuus saunoa yksittäinkin, mutta eivät halua.

En ymmärrä miksi alapää tarkoitaa joillekin ihmisille seksiä?? Onhan taloyhtiöissä lenkkisaunoja jossa käydään naapurin rouvien kanssa. Ei siellä kukaan seksiä harrasta. Mietin onko nämä moralisoijat jotenkin ahdasmielisistä perheistä, vai kuinka?

Tiedän yhden lastenkodissa kasvaneen pojan, joka sekosi koulussa aina liikkatunnilla suihkussa. Nauroi ihan hysteerisenä kun näki alastomia ihmisiä. Ei ollut koskaan kait nähnyt alastomia ihmisiä, joten oli aika kauhuissaan.

Aatelkaas kun esi- isät kulki tissit paljaana ja munat hirventaljan alta vilkkuen.
 
"vieras"
Mun kaverin kotona saunottiin ties millä kokoonpanoilla. Muutenkin kun olin kylässä niin vanhemmat saattoi kävellä alasti saunasta makkariin tms. Heille se vaan oli luonnollista-maalla näin.
 
[QUOTE="vieras";23061677]Mun kaverin kotona saunottiin ties millä kokoonpanoilla. Muutenkin kun olin kylässä niin vanhemmat saattoi kävellä alasti saunasta makkariin tms. Heille se vaan oli luonnollista-maalla näin.[/QUOTE]

:LOL: Ihana yleistys, "maalla näin."

Meillä saunotaan ties millä kokoonpanoilla. Jos sauna on tulilla, sinne mennään millä tahansa porukalla. Näin siis täällä maalla, mutta kyllä se meillä näin meni jo silloin kun asuttiin kaupungissa.
 
"vieras"
No jos poika ei katsele äitiään himoiten tai äiti poikaansa himoiten niin tilanne on varmasti ihan ok. Osa täällä selvästi olettaa isänsä haluavan heitä ja muuta sellaista, sekin on täysin normaalia tuntea näin, se että isä haluaisi teitä ei sitten ole normaalia ja hän tuskin haluaa.
 
"Ami"
Tää on taas näitä hämäläi-karjalais taustaisia ikuisuuskeskusteluja. Hämeessä on perinteiseti saunottu aina sekasaunoissa. Itä-Suomessa erikseen. Olen kasvanut Hämeessä ja meillä ovat kaikki saunoneet aina samaan aikaan, kuinka vain on ssaunaan ja aikatauluihin sopinut. Äitini karjalaisessa lapsuudenperheessä sen sijaan tytöt ja pojat saunoivat aina erikseen.
 
16v
Meikä kyllä saunoo ja hiimastelee ihan juu alasti kotona, vaikka ois porukat kotona. Siis saunonkin ihan molempien vanhempien kanssa, ikää on 16v ja olen tyttö. No problem. Ne on kuitenkin vanhemmat, ei mitään seksaddikteja burguja kyliltä.
 
"PerusSuomalainen"
Mikä teillä o ongelmana? käyn vanhempien kaa iha norm saunas ja ikääki mul iha 16v? sauna o sauna ja se o paikka jossa RUPATELLAAN ja JUTELLAAN MUKAVIA! MISSÄ TEIDÄN SUOMALAISUUS ON????
 
"Ihmettelevä"
Jossain muualla maailmassa (esim. jossain muslimi maassa) mä ymmärtäisin tällaisen keskustelun ihan hyvin, koska vastakkaisten sukupuolien alastomana näkeminen on siellä kulttuurillinen tabu.
Mutta täällä Suomessa, jossa on saunottu perheen kesken aina, eikä siihen ole koskaan liittynyt mitään seksuaalista, mä kyllä ihmettelen suuresti tällaista keskustelua ylipäänsä...
-> Vai onko nyt muka todella käynyt niin, että uusi sukupolvi onkin entistä ujompi ja arempi mitä tulee tähän alastomuuteen (saunoessa)..?
Itse olen kyllä aikoinani saunonut niin omien kuin kavereidenkin vanhempien kanssa. Ja kavereiden osalta on tullut saunottua myös vastakkaista sukupuolta olevien kavereiden kanssa (ja ihan täysin nakuna ollaan oltu), mutta ei siihen ole liittynyt koskaan mitään seksuaalista... Se on ollut vaan saunomista ja peseytymistä ja piste. Itseasiassa omassa tuttavapiirissäni oli tapana saunoa suuremmalla porukalla (jossa oli mukana molempien sukupuolien edustajia) useinkin, eikä sitä kukaan tuntenut mitenkään sen ihmeellisemmäksi asiaksi kuin ihan tavalliseksi saunomiseksi.

P.S. Se on sitä ihan yhtä ja samaa nahkaa kummallakin sukupuolella, se on vaan muotoutunut vähän eritavalla sukupuolesta riippuen.
 
15vboitsu
Oon ite 15v poika joka saunoo yhä vanhempien kanssa ei siinä ole mitään erikoista eikä siinä ole mikää ikäraja?? saunon vielä vaikka 30 vuotiaana ei huhu...TAI onko hävettävää ;)
 
meidäm murkut saunoo ihan sujuvasti kummankin vanhempansa kanssa ja vaimoni saattaa olla saunassa isänsä kanssa, no big deal

muslimeillahan on tosiaan vähän toiset käytännöt, nehän tosin nai mieluiten serkkujaan
 
"mau"
Vaikea kuvitella et mun pitäis joskus peitellä itseäni poikani edessä. Se tosin on vasta 4kk :D mä hengaan aina himassa tissit paljaana ja nukun alasti. Enkä ole edes nudisti.
 

Yhteistyössä