14 vuotias poika saunoo yhä äitinsä kanssa...

  • Viestiketjun aloittaja ällistynyt
  • Ensimmäinen viesti
maikku
meiän vastapäises talos 19 vuotias poika käy äitinsä kanssa saunassa, ja pomppivat saunan jälkeen keittiössä alasti,ja pussaavat, OIKEESTI!!!!!yök, tuskin normaalia
 
vieras
Kyllä mun 12v poika vielä käy meiän kanssa saunassa, mutta hän nyt on sen tyylinen ettei häpeä niinkuin itse häpesin ollessani tuon ikäinen. Onko siinä jotain pahaa että näkee vanhempansa saunassa alasti?? Oikeesti?? Kai sekin jo kohta täällä luokitellaan pedofiliaksi..
 
Eiku onks ihmisillä ollu liian pitkät pyhät kun täällä jaksetaan jauhaa em. aiheista ja homoudesta sun muusta...jooooojooo, saa niistä puhua ja keskustella mut en mä tiä, tuntuu et välillä menee turhan tykitykseksi... |O
 
mekin käydään aina yhdessä koko perhse saunassa, uskallan mennä omien vanhempieni sekä vlejieni ja iskojeni kanssa saunaan.. ja olen jopa ollut samaan aikaan saunassa appiukon ja anopin kanssa!!! mä oon kai ihan epänormaali :headwall:
 
Kukin tyylillään.Ystäväni kertoi, että hänen 13v poikansa saunoi yhdessä kanssaan ja äiti itse kertoi, että hän vielä pesi poikansa päästä varpaisiin.Tästä tosin jo aikaa 5v eli poika on jo aikuinen, eikä enää saunoisi äitinsa kanssa eikä äitinsä häntä pesisi.
Meillä murrosikäiset eivät sauno vanhempiensa kanssa.Tosin meillä sauna niin pienikin ettei sinne koko porukka =7hlöä mahtuis kerralla.
 
maikku
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja maikku:
meiän vastapäises talos 19 vuotias poika käy äitinsä kanssa saunassa, ja pomppivat saunan jälkeen keittiössä alasti,ja pussaavat, OIKEESTI!!!!!yök, tuskin normaalia
Kiikarit rules!!! Näetsä niillä niiden saunaankin?
ei tarvii kiikareita,kerrostalot melkei toisissaa kii, ja muutkin puhuu...aina sitä ulos tulee joskus katottua, en nää saunaa,onnex, ootko olevinas idiootti,s.....na
 
KOtona asuessani saunavuoro oli lyhyt ja halusin saunaan. joten saunoin vanhempieni kanssa 16-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen en enää koska vanhempani luopuivat koko saunavuorosta. Alastomuus ei ole minulle koskaan ollut tabu ja olen aina ollut sinut vartaloni kanssa. mitä nyt selluliitit joskus vituttavat. Se jonka mielestä perheen yhteissaunomisessa on jotain likaista on mielestäni hieman outo ja näkee esim seksuaalisuutta paikassa jossa sitä ei ole. Ugh, olen puhunut. B)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
KOtona asuessani saunavuoro oli lyhyt ja halusin saunaan. joten saunoin vanhempieni kanssa 16-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen en enää koska vanhempani luopuivat koko saunavuorosta. Alastomuus ei ole minulle koskaan ollut tabu ja olen aina ollut sinut vartaloni kanssa. mitä nyt selluliitit joskus vituttavat. Se jonka mielestä perheen yhteissaunomisessa on jotain likaista on mielestäni hieman outo ja näkee esim seksuaalisuutta paikassa jossa sitä ei ole. Ugh, olen puhunut. B)
Aivan totta. Ei normaali äiti tai isä katso lastansa sillä tavalla, vaikka lapsesta kasvaisi aikuinen.
 

Yhteistyössä