Hämmästynyt
oleva kirjoittaa blogia. Mua oksettaa, oon niin surullinen.. Miksi, voi miksi lapset tekevät lapsia..
14 ja tuleva äiti
14 ja tuleva äiti
Totta..."Oksettaa ja oon surullinen" oli aika oksettava kommentti.
Miksi veisi baarit voiton?joo samaa mieltä, LAPSI tajuaa parin vuoden päästä että baarit vie omasta lapsesta voiton
hiukan ihmetyttää ton tytön vanhemmatkin!!!
täytyy varmaan omille lapsille alottaa valistus jo 10 veenä
Ei tuokaan vahinkoraskaus tietämättömyydestä johtunut, joten parempi on, kun hankit lapsillesi siveysvyöt, pidät kotiopetuksessa parikymppisiksi ja kotoa saa poistua vain toisen vanhemman kanssa.joo samaa mieltä, LAPSI tajuaa parin vuoden päästä että baarit vie omasta lapsesta voiton
hiukan ihmetyttää ton tytön vanhemmatkin!!!
täytyy varmaan omille lapsille alottaa valistus jo 10 veenä
Huutomerkit eivät korvaa perustelua.koska olen nähnyt niin monen nuoren äidin viettävän aikaa enemmän baareissa kun lasten kanssa!!!
ihmetyttää etteivät ole lastaan opettaneet paremmin, että tuo 14 todella luulee selviävänsä. kyllä niin käy että mummu ja pappa tulee lapsen hoitamaan!!!
Oma kommenttisi oksettaa tuhat kertaa enemmän kuin blogi - joka itse asiassa ei okseta ollenkaan...Alkuperäinen kirjoittaja Hämmästynyt;25362600:oleva kirjoittaa blogia. Mua oksettaa, oon niin surullinen.. Miksi, voi miksi lapset tekevät lapsia..
14 ja tuleva äiti
Oletko baarissa töissä, vai muuten vaan nuorien äitien vanavedessä seurailet.koska olen nähnyt niin monen nuoren äidin viettävän aikaa enemmän baareissa kun lasten kanssa!!!
Ja aikuiset ihmiset ei anna lapsiaan pois tai heiltä ei oteta lapsia pois?satun tietämään nuoruudestani ainakin 4 tyttöä ketkä tekivät lapset alle 17 veenä, jokaikinen heistä antoi lapsensa pois
tämän takia ei minulle herätä kovin hyviä ajatuksia 14 veen raskaus ja säälittää todella paljon että hänen oma loppu lapsuus ja nuoruus menee hukkaan!!!
mutta täällä kuulemma onkin vain kouluttamattomia yh:itä joten sellasten mielipiteitä en kaipaakkaan!!!!!!! vain fiksujen ihmisten
Minulla on korkeakoulutus enkä ole yh.satun tietämään nuoruudestani ainakin 4 tyttöä ketkä tekivät lapset alle 17 veenä, jokaikinen heistä antoi lapsensa pois
tämän takia ei minulle herätä kovin hyviä ajatuksia 14 veen raskaus ja säälittää todella paljon että hänen oma loppu lapsuus ja nuoruus menee hukkaan!!!
mutta täällä kuulemma onkin vain kouluttamattomia yh:itä joten sellasten mielipiteitä en kaipaakkaan!!!!!!! vain fiksujen ihmisten
Olen ja on (tarkkaan ottaen ei, mutta yksi pojista tuli nuorena isäksi mikä lie tässä yhteydessä sama asia.)Alkuperäinen kirjoittaja kaikella ystävyydellä kysyn;25362875:miksi,mummeliisa, suhtaudut tähän asiaan niin tunteikkaasti?
oletko itse tai joku lapsistasi hyvin nuorena synnyttänyt?
Pidän kuvottavana aloituksen tyyppisiä "hyökkäyksiä" haavoittuvassa tilassa olevia kohtaan, kohdistuu se mihin tahansa hetkellisesti heikoilla olevaan ryhmään tahansa.