M
"mariaA"
Vieras
14 päivää tuli epähuomiossa kuluneeksi eilen postipaketin noudosta. Jos vien paketin tänään postiin, voinkohan saada vielä noita vaatteita palautetuksi, vai mitä teen? Tilasin ison kasan vaatteita sovitukseen, useita kokoja, enkä sovi jokaiseen. Mitä teen? Tyhmää kun en huomannut aiemmin, kyllä. mutta on ollut kamalasti muuta hässäkää elämässä nyt niin tuon paketin viimeinen palautuspäivä unohtui täysin. Onko Kellään tietoa 14 pv umpeuduttua palauttamisesta, onko tuotteet silti hyvitetty? kysessä cellbes.