14 pv palautusoikeus - myöhästyin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mariaA"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mariaA"

Vieras
14 päivää tuli epähuomiossa kuluneeksi eilen postipaketin noudosta. Jos vien paketin tänään postiin, voinkohan saada vielä noita vaatteita palautetuksi, vai mitä teen? Tilasin ison kasan vaatteita sovitukseen, useita kokoja, enkä sovi jokaiseen. Mitä teen? Tyhmää kun en huomannut aiemmin, kyllä. mutta on ollut kamalasti muuta hässäkää elämässä nyt niin tuon paketin viimeinen palautuspäivä unohtui täysin. Onko Kellään tietoa 14 pv umpeuduttua palauttamisesta, onko tuotteet silti hyvitetty? kysessä cellbes.

and-the-winner-is.gif

Kysyn vielä miten laskette tuon 14 päivän pal.oik:den?

Sain ilmoituksen paketista 29.8. hain paketin 30.8. Mikä päivä on mielestänne sen rajoissa että palautus menee 14 päivän palautusoikeuteen?

[QUOTE="aapee";24620256]Kysyn vielä miten laskette tuon 14 päivän pal.oik:den?

Sain ilmoituksen paketista 29.8. hain paketin 30.8. Mikä päivä on mielestänne sen rajoissa että palautus menee 14 päivän palautusoikeuteen?[/QUOTE]

no kyllä se 14 päivää lasketaan siitä päivästä,kun olet paketin noutanut..eli jos tänään viet postiin,niin ehdit just ja just.

Mulla ovat kyllä eri firmoissa ottaneet mukisematta vastaan, vaikka joskus on tainnut ylittyä se 14 vrk. Kokeile laittaa menemään, jos on vaan yhden päivän myöhässä. Kallistahan se olisi firmalle sitten laskuttaa palautetuista jutuista ja lähettää ne sitten taas takaisin asiakkaalle.

otapa kalenteri käteesi ja laske 30.pvä alkaen 14 pvää eteenpäin..eikös siitä silloin tule juurikin tänään 14 pvää?toki voin olla väärässä,mutta ainakin meillä juuri tämä päivä olisi se viimeinen palautuspäivä..

Tuoltakin voi kysyä:)
Asiakaspalvelu/kundtjänst: 0206 90680
Arkisin/vardagar 08.00–21.00, La–su 10.00–15.00. Lasku- tili ja muihin kysymyksiin vastataan arkisin/frågor besvaras vardagar 08.00–17.00. Faksi: 0206 9068

OK eli ensimmäinen palautuspäivä olisikin hakua seuraava päivä eikä hakupäivä. Toivotaan että ottavat vielä paketin takas, ei todellakaan ollut tarkoitus pitää edes noita kaikkia, mutta olen kahden koon välistä kokoa niin pitää aina tilata kahta kokoa kun mallista riippuen mahtuu jompi kumpi.

Etköhän voi palauttaa. Ja yleensä 14vrk alkaa siitä seuraavasta kokonaisesta viikosta. Eli vasta 5.9. alkaen 14vrk... Hmlle ainakin voi palauttaa myöhässä ja itse oon palauttanut jos joskus on vaatteita tullut monessa eri erässä niin ei viitsi jokaista lähteä erikseen palauttamaan...

[QUOTE="aapee";24620237]--: jouduit maksamaan vaikka vaatteet meni takasin firmalle?? vai lähettivätkö ne ne taas takasin sulle?[/QUOTE]

no mä soitin ja kysyin. ei enää onnistunut palautus niin maksoin sitten ja oon lahjoitellut niitä vaatteita sitten eteenpäin.

mä oon kanssa hempparille palauttanut joskun paljonkin myöhässä, eikä oo tullu sanomista. tosin kerran palautin myöhässä olisko ollu vaippatalolle, niin sieltä tuli viesti että palautus tuli myöhässä, ja vaihtoehdot on että lähetämme vaatteet takas sulle ja maksat ne, tai sitten tilaat jotain muuta samalla rahalla. eli tavallaan vaihto-oikeus oli sit kumminkin, vaikka palautusoikeus oli menny umpeen.

Yhteistyössä