14,3 km/h...onko se ihmisellä hölkkä-, vai juoksuvauhti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juoksee ja kovaa.

En tiedä miten paljon kovempaa miehet juoksee, varsinkin jos on joku pitkäjalkainen, mutta itselläni tuo vastaisi kovaa juoksua. (olen aloitteleva juoksija)

Kyllä mä sanoisin että reipasta menoa se on. Mulle lähes maksimivauhtia... Itse "juoksen" sellaista 10-11 km tunnissa, pidemmällä ( yli tunnin lenkillä) noin 9 km tunnissa

No, taitaa olla tuo nopeus vaan hetken pyrähdys koirien kanssa eikä mies juOkse koko ajan kovaa. Ap, mikä on miehen keskivauhti?

Ei tosiaan juossut koko aikaa, vaan tuo oli sen matkan aikana saavutettu maksiminopeus. Kattoin sitä kaaviota ja siellä oli jokunen spurtti otettu, mutta myös hitaampia kohtia oli...siis hitaampia, kuin reipas kävely. Se keskivauhti oli 7km/h.

Mies kertoi, ettei ollut juossut, vaan oli vain hölkännyt...tai lähinnä yrittänyt, sillä vanhempi koira ei ollut tosiaan sitten ollut halukas juoksemaan. Kyllä se vaan on myönnettävä, että sillä alkaa ikä painamaan. Olivat pysähdelleetkin matkan aikana ja edenneet pätkiä hitaasti löntystellen. Ei siis enää pärjää tuo koira reippailla lenkeillä mukana.

Koirat meni suihkun kautta iltapalalle ja nukkumaan...seuraavalla kerralla mukaan lähtee vain tuo junnu.

Laitteissa kaikki ok? Itsellä vaan kokemusta gps-laitteista, jotka voivat ilmoittaa nopeuden väärin. Ottavat yhden kiintopisteen vähän kauempaa ja vauhtia näyttäisi olevan enemmän kuin on. tää tuohon, kun mies sanoi vain hölkänneensä.

Yhteistyössä