Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Ja tekijöinä olivat islamistit. Mitäpä muslimi siihen siis sanoo?
Islamistit eivät ole sama asia kuin "rivimuslimit". Vrt. fundamentalistikristitty ja perussuomalainen ev.lut.
Eivät olekaan. Joku väitti tässä ketjussa että sillä ei ollut islamin kanssa mitään tekemistä, tällä kivityksellä mistä nyt puhutaan.
Mua vaan joskus ihmetyttää, etteivät muslimien uskonnolliset johtajat nouse tätä tekoa tai muita islamin nimissä tehtyjä tekoja tuomitsemaan.
Tässä näkee ettet paljon tiedä islamista mitään tai sen säännöistä saati mitä Koraani pitää edes sisällään. Luuletko todellakin että Islam hyväksyy tälläisen teon? Lues huvikseen mitä raamattu ja koraani sanoo naisesta ja huomaat että ero on todella suuri. Ja siis todellakin Koraanin mukaan nainen on paremmassa asemassa kuin Kristinuskon mukaan.
Mutta kuten joku tuolla aikaisemmin kirjoitti, kyseessä ei ole mikään uskonnollinen sääntö. vaan KULTTUURIKYSYMYS. Joka maa ei ole vielä tällä hetkellä samalla tasolla Suomen kanssa. Suomalaisena sinun pitäisi se käsittää? Vai?
Ketä tarkoitat muslimien uskonnollisina johtajina?
Miksi mun täytyy tietää? Mähän tässä ketjussa koko ajan kyselen kun en tiedä. Ja sä menet metsään tolla noin muuten, mä käsitän varsin hyvin millä tasolla on Suomi ja millä tasolla on kehitysmaat. Jos lukisit mun aikaisemmat viestit niin tietäisit sen.
Ja, jos näkee usein muslimeja hyväksymässä tällaista, tai lukee uutisen jossa kivityksellä on isot yleisöt ja samassa uutisessa lukee, että kyseessä on islamilainen maa, mikäpä muu kuva siitä tulee kuin että islam sen hyväksyy?
Jos sä haluat päteä sillä että väität tietäväsi mitä Islam on, voisitko sä kertoa siitä mulle neutraalisti etkä niin, että pidät mua idioottina joka ei tiedä?