Hei!
haluaisin kysyä että onko muilla vanhin lapsista ,kokenut mustasukkaisuutta?Meillä vanhin 13 vuotta ja ollut sellainen "äidinpoika".
Nyt koulunumerot hieman laskussa ja isällensä oli sanonut että on kyllästynyt tohon vauvan itkuun..Meillä kohta 3kk ikäinen iltatähti.
Keskimmäinen lapsista ikäänkuin raivaa itsellensä tilaa ja huolehtii siitä, että hänet huomioidaan myös.
Olen jotenkin ollut suruissani ,koska 13-vuotias lapsemme on kovin rakas ,ja nyt tuntuu että vain huoneessaan pelailee ja vastaa kun kysytään, ei oma-aloitteisesti turhia haastele.
tietysti poika kyllä jo murrosikäinen..Mutta selkein muutos kyllä tapahtunut tässä 3kk sisällä.
haluaisin kysyä että onko muilla vanhin lapsista ,kokenut mustasukkaisuutta?Meillä vanhin 13 vuotta ja ollut sellainen "äidinpoika".
Nyt koulunumerot hieman laskussa ja isällensä oli sanonut että on kyllästynyt tohon vauvan itkuun..Meillä kohta 3kk ikäinen iltatähti.
Keskimmäinen lapsista ikäänkuin raivaa itsellensä tilaa ja huolehtii siitä, että hänet huomioidaan myös.
Olen jotenkin ollut suruissani ,koska 13-vuotias lapsemme on kovin rakas ,ja nyt tuntuu että vain huoneessaan pelailee ja vastaa kun kysytään, ei oma-aloitteisesti turhia haastele.
tietysti poika kyllä jo murrosikäinen..Mutta selkein muutos kyllä tapahtunut tässä 3kk sisällä.