L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihmisen täytyy olla hyvin sairas päästään, jos hyväksyy lapsen seksuaalisen hyväksikäytön :x kamalaa, että tällaiset ihmiset on äitejä. 13v on kutos/seiskaluokkalainen LAPSI, 20v on AIKUINEN mies. 7 vuotta ikäeroaMies on jo 2 vuotta sitten ylittänyt täysi-ikäisyyden, tuo 13v on vielä 3 vuotta alle suojaikärajan. 13-vuotias ei ole kypsä harrastamaan seksiä edes oman ikäisen kanssa. Herätkää!
Kai nyt tyhmempikin tajuaa, ettei asia ole mitenkään päin katsottuna okKonkreettinen esimerkki: 13v tyttö käy peruskoulun kuudetta/seitsemättä luokkaa, 20v mies opiskelee yliopistossa...MITEN nämä kaksi henkilöä voisivat olla missään mielessä samalla tasolla kehityksessä?
Miten kukaan voi pitää normaalina sitä, että 20v aikuinen mies hakee "tyttöystävänsä" ala/yläasteelta?
![]()
13 v. on LAPSI ja 20 v. on AIKUINEN eli tässä tapauksessa sairas pedofiili![]()
Aikuinen, lasta paneva mies, on pedofiili.
Ja poikalastakin voi käyttää hyväksi, vaikka mä henk.koht. en nyt jaksa uskoa, että riski siihen olisi kovinkaan suuri.
Jaa, että jos pedofiili tekee lapsen uhrinsa kanssa niin se lieventää asiaa???:headwall:
Kuinka joku voi ajatella noin??????? :x
Mä en mitenkään halua puolustaa tuota 13v tyttöä, mutta kyllä sen ikäinen voi jo todella itsekin haluta leikkiä aikuista, jota ei siis todellakaan ole.
Mun tytärpuoli on juuri tälläinen, että en yhtään ihmettelisi vaikka hänelle kävisi noin. Hän on nyt 11v, isot rinnat ja kroppa kun huomattavasta vanhemmalla, naama tosin paljastaa iän ja onneksi hänen äiti ei anna tytön meikata. Hän on kuitenkin niin lapsellinen lapsi, vaikka koittaa esittää isoa, lisäksi hän on niin sinisilmäinen ja höynäytettävissä(ainoa noista kolmesta), häneen sopii myös hyvin "blondi". Voisin hyvinkin kuvitella, että jos joku häntä vanhempi poikanen muutaman vuoden päästä puhuisi pehmeitä jonkin aikaa, niin tyttö olisi täysin vietävissä ja voisi tulla myös raskaaksi.
Että kyllä se 13 v on lapsi ja ehkä raskaaksi tulleessaan verää äidin roolin hyvinkin läpi, mutta lapsi se on silti!