12v poika nukkuu yöt äitinsä vieressä.. O.o

  • Viestiketjun aloittaja Huh!!!
  • Ensimmäinen viesti
Miksi pitaa vieroitta, miksi pitaa olla omat sangyt, miksi pitaa nukkua erikseen, tah??

Se on ihmiset vaan nukkumista. Jos tykkaa menna unille jonkun viereen, mita ihmeellista siina oli? Oli ika sitten mika tahansa! En vaan ymmarra.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
"vieras"
Tosi outoa, mutta tapansa ja halunsa kullakin :) Ymmärrän jos lapsi on sairaana (oksennustaudissa tms) yön pari äidin vieressä nukkumisen, mutta muuten kertoo ongelmista.
 
vierailija
Meillä oli "vihje" siitä että kaikki ei ollut oikein kun alkoi ravaamaan yöllä viereen. Tai oikeastaan meillä oli kyllä tyttö. Ja aika nopeasti selvisikin että ei koulussa mennyt kaveripiirissä kaikki asiat ihan nuotilleen, Mutta ne nyt kuuluu lasten elämään.
 
vierailija
Minunkin isä sormeili mua salaa päivisin kun olin 12-vuotias mutta koska en nukkunut yötä hänen vieressään niin olemme kaiketi normaali keskivertoperhe?

Onhan se kamalaa jos lapsi ja äiti NUKKUU vierekkäin hyi miten pervoa.
 
vierailija
Poika täyttää juuri 13 ja äiti antaa joka ilta nukkua minun (olen aviomies ja lapsen isä) paikallani. Koska poika unissaan pyörii ja heiluu, niin nukun suosiolla toisessa huoneessa.

Mitähän joku psykologi sanoisi terkkuja äidille. Minun puhettani ei äiti noteeraa.
 
vierailija
Pakko kysyä, että asuuko tämä äiti pohjois-savossa ja alkaako nimi P-kirjaimella? Kuulostaa niin samalta tapaukselta ja äidillä on tosiaan hieman itsetunto-ongelmia ja roikkuu pojassaan, kun muut miessuhteet on mennyt päin persettä mm. tullut pahoipidellyksi aikaisemmin ja nyt avioero vireillään.
Miten joku voi olla näin utelias?ei hyvää päivää..
 
12-vuotias on vielä pikkupoika.

Lapset nukkukoot niin usein vanhempiensa vieressä kuin haluaa.
Suomessa muutenkin ollaan niin etäisiä, jopa perheen kesken, että varmaan ihan hyvä että joku yhteys sentään on!
 

Yhteistyössä