12v paskarantu housuissa!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä kun ei tiedä, mitä se on tehny. Kunnolla vaikka ponnistanu jotakin pelatessaa, pierassu voimakkaammin tms. niin tuommonen tulee.

Jos vain yksissä pöksyissä on, tuskin kantsii huolestua. ;)

entäs sitten lapsi se vielä on!! tuskin nyt noin kamalaa voi olla, vahinkoja sattu!! aivan älyttömästä mesoat, kiesus vaan!! sääliks käy lastasi, kun äitee on tuollainen!!

onhan noita paskarantuja nähty ihan aikuisilla ukoilla...
siis mä en tajuu ihmisii jotka ei pyyhittäessä katso vieläkö jää paperiin jälkiä :o pyyhin niin kauan kunnes paperi jää valkoseksi!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
onhan noita paskarantuja nähty ihan aikuisilla ukoilla...
siis mä en tajuu ihmisii jotka ei pyyhittäessä katso vieläkö jää paperiin jälkiä :o pyyhin niin kauan kunnes paperi jää valkoseksi!

Sama täällä! =)

Mä en ylipäätään tajua, jotta niitä kenenkään alushousuja tarvitsee läheltä tiirailla ja haistella ennenkuin koneeseen laittaa.
En mä ainakaan ole lainkaan niin kiinnostunut ukkoni tai poikani eritteistä, että suurennuslasilla syynään alushousujen jarrarit ennen pesua.

Kyllä ne ruopasujäljet sieltä koneessa lähtee. :headwall:

Meidän mutsilla oli tapana aikanaan nolata meidät muut perheenjäsenet kaivamalla paskasia alkkareita pyykistä esiin ja tuomalla niitää karseen papatuksen kanssa näytille...että ei kauhiast naurata. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Meidän mutsilla oli tapana aikanaan nolata meidät muut perheenjäsenet kaivamalla paskasia alkkareita pyykistä esiin ja tuomalla niitää karseen papatuksen kanssa näytille...että ei kauhiast naurata. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

:o :o :o tuohan on jo todella kauheaa!!! |O

Mun vaari on 74v ja sillä on kuulemma aina vauhtiviiva kalsareissa :D

Mun isä taas sanoo, että kunnon miehellä pitääkin olla vauhtiviiva kalsareissa, että tietää, miten päin ne jalkaan laitetaan.

Mutta noin muuten, mikä siinä nyt niin kamalaa...? Ei niitä tiirailla tartte, koneeseen vaan ja kas, puhdasta taas =)

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Mä en ylipäätään tajua, jotta niitä kenenkään alushousuja tarvitsee läheltä tiirailla ja haistella ennenkuin koneeseen laittaa.
En mä ainakaan ole lainkaan niin kiinnostunut ukkoni tai poikani eritteistä, että suurennuslasilla syynään alushousujen jarrarit ennen pesua.

Kyllä ne ruopasujäljet sieltä koneessa lähtee. :headwall:

:laugh: Samaa mieltä :)

Yhteistyössä