Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:dietorelle vois vasikoida et mikä juttu
no on mulla yvlootakin tyhjä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:dietorelle vois vasikoida et mikä juttu
Mitään tiedä mikä on mut :hug: :hug: :hug: :flower: (jos rehut piristäis)Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:No anteeksi jos vituttaa, itkettää ja olo on lohduton.. mistää saa mittää tukkee ikänää, aina pitää yksin selvitä... joo katkeraa tai ei, ehkä vähä..
anteex maailma
Elähän ny kyllä se aurinko paistaa vielä risukasaankin...viimeistään kesälläAlkuperäinen kirjoittaja hermoraato:No anteeksi jos vituttaa, itkettää ja olo on lohduton.. mistää saa mittää tukkee ikänää, aina pitää yksin selvitä... joo katkeraa tai ei, ehkä vähä..
anteex maailma
oonks mä jotain vittuillu? mä en edelleenkään tiedä mistä tässä jutussa on kyse ku sä poistit koko alkuperäisen kirjoituksesi! paha mennä sulle antamaan haleja tai säälipisteitä kun en tiedä mistä kyse!Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:Vittuilla kyllä kaikki osaa.. kiitos inkkuli ja dietorelle
Hä?! Sustako tässä oli kyse?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oonks mä jotain vittuillu? mä en edelleenkään tiedä mistä tässä jutussa on kyse ku sä poistit koko alkuperäisen kirjoituksesi! paha mennä sulle antamaan haleja tai säälipisteitä kun en tiedä mistä kyse!Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:Vittuilla kyllä kaikki osaa.. kiitos inkkuli ja dietorelle
ei todellakaan, ajattelin vaan että tuo sun "vittuilla kaikki osaa" kohdistuu muihin ku inkkuliin ja dietorelleen... en ajatellu et noin yleisesti.Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:Hä?! Sustako tässä oli kyse?
Älä ala lyödä sanoja mun suuhunAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei todellakaan, ajattelin vaan että tuo sun "vittuilla kaikki osaa" kohdistuu muihin ku inkkuliin ja dietorelleen... en ajatellu et noin yleisesti.Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:Hä?! Sustako tässä oli kyse?
en alakkaan, tuon käsityksen mä sain! ei tokikaan tartte selventää :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:Älä ala lyödä sanoja mun suuhunAlkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei todellakaan, ajattelin vaan että tuo sun "vittuilla kaikki osaa" kohdistuu muihin ku inkkuliin ja dietorelleen... en ajatellu et noin yleisesti.Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:Hä?! Sustako tässä oli kyse?
Ihan hirveetä, ihan masentunut ollut jo pitkään asian suhteen ja tuntuu että kaikki kaatuu sitten kerralla niskaan Mutta kai tästäkin sitten selviää?Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mä tiedän miltä susta tuntuu.. pari vuotta sitten oli sama tilanne.. toivottavasti selviää pian :hug: