.

• Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tee. Ja lisäksi tee nk. vapaaehtoinen luottokielto, jotta kukaan ei availe/ lainaile mitään lisää sun tiedoillasi. Ota yhteyttä poliisiin, niin saat tietää kuinka tulee toimia. Et joudu noista maksuvastuuseen, kun teet rikosilmoituksen. Joku on selvästi väärentänyt allekirjoituksesi/ luotonantaja ja liittymänavaaja on toiminut leväperäisesti.

-Jonttu-
Siskoni eksä tilasi siskolleni ja hänen uudelle miehelleen sisustus- ja vauvalehtiä - heidän nimissään. Oli siinäkin vaivannäköä peruutella lehtiä, joita eivät itse tilanneet.

Alkuperäinen kirjoittaja PikkasenPyöree:
Voi perkeleen perkele!!!!!!!!!! Ex (?) on mun henk.tiedoilla avannu liittymän, ja sillä ottanut 700 euron pikavipin!!!!!!!!!!!!!!! Lasku tuli tänään ja nyt mä täällä ihan vaan pikkasen kiehun |O Poliisille lähden tekeen rikosilmotusta ihan justiinsa!!!!!!!!!!! Että näin!!

(ja anteeksi karkea kielenkäyttöni, hieman sapettaa)
miten se on mahollista?eiks ne tarkasta henkilötiedot liittymään avatessa?

sillä vaan kyselen kun ite sain soneralta liittymälaskun mikä oli mun nimissä eikä todellakaan ollu mun liittymä.Siitä sitten käytiin vääntöä et kuka sen oli avannu ja kuka sillä oli soittanu kun minä se en ollu.Ainakin soneran asiakaspalvelu väitti et tarkistavat aina liittymää avatessa paperit eikä kuulemma ole mahdollista että joku olisi tietoisesti mun nimissä liittymän avannu

:/

-Jonttu-

sillä vaan kyselen kun ite sain soneralta liittymälaskun mikä oli mun nimissä eikä todellakaan ollu mun liittymä.Siitä sitten käytiin vääntöä et kuka sen oli avannu ja kuka sillä oli soittanu kun minä se en ollu.Ainakin soneran asiakaspalvelu väitti et tarkistavat aina liittymää avatessa paperit eikä kuulemma ole mahdollista että joku olisi tietoisesti mun nimissä liittymän avannu

:/ [/quote]

Tuskin tarkastavat aina henkkareita. Ja mites sitten nämä nettisivut, joilta pystyy tilailemaan liittymiä? Sen kuin vain kirjoittaa toisen henkilötiedot sinne ja kiusa on valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Tuskin tarkastavat aina henkkareita. Ja mites sitten nämä nettisivut, joilta pystyy tilailemaan liittymiä? Sen kuin vain kirjoittaa toisen henkilötiedot sinne ja kiusa on valmis.[/quote]

ainakin dna vaatii tunnistautumisen pankkitunnuksilla

Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:

Tuskin tarkastavat aina henkkareita. Ja mites sitten nämä nettisivut, joilta pystyy tilailemaan liittymiä? Sen kuin vain kirjoittaa toisen henkilötiedot sinne ja kiusa on valmis.

ainakin dna vaatii tunnistautumisen pankkitunnuksilla
[/quote]

Ahaa, ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kelatkaas tätä: pankki lähetti mun uudet pankki-ja luottokortit tunnuslukuineen vanhaan (10vuoden takaiseen) osoitteeseen. Nää luuserit, nykyiset asukkaat, olivat nostaneet 4000e mun tililtä.
Noo, tulevat onneksi saamaan syytteet törkeästä maksuvälinepetoksesta.
ei jumalauta :eek: :kieh:

Kurjasti tehty
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tee. Ja lisäksi tee nk. vapaaehtoinen luottokielto, jotta kukaan ei availe/ lainaile mitään lisää sun tiedoillasi.
Mitä tuo käytännössä tarkoittaa ja miten tulee toimia, jotta tuollaisen saa?

Ja ap:lle -> Voi hitto, onpas tehny kurjasti sun ex :(

Yhteistyössä