11-vuotiaan pojan yökyläsynttärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Oletteko pitäneet tuon ikäisille yökyläsynttäreitä? Onko teillä ollut jotain erityistä ohjelmaa vai oletteko antaneet lasten itse keksiä tekemistä?

Pitääkö olla tosi iso koti vai voiko mielestänne tuollaiset järjestää vähän pienempiinkin tiloihin (kutsuttuna olisi 4-5 poikaa)?

Entä tarjoilu, mitä syötävää on ollut, onko esim. joku noutopitsajuttu hyvä idea?
Onko teillä ollut koko muu perhe myös kotona, meillä kolme pikkusisarta ja ei ole kyllä mahdollista heitä muualle tuolloin saada, pitäisikö mielestänne pienempien sisarusten olla poissa kotoa?

Kaikki kokemukset ja ideat tervetulleita!

Tottakai muu perhee saa olla kotonaan.

itse olin aikoinaan aika lähelle tuon ikäisenä yösynttäreillä, meitä oli 3 tyttöä.

Lasten tullessa voisi olla niitä herkkuja, kakku yms. mutta muuten iltapalksi jogurttia ja leipää, juustoa...Ruoka-aikaan jos vielä ovat niin tavallisen kotiruoan tekisin. Jälkiruoaksi sitten vaikka sitä kakkua ja jäätelöä.

Kiinnostaisko poikia itse väkertää pizzoja? Osta valmiit pohjat ja auta tekemisessä. Mutta siis ideana: jokainen saisi itse valita täytteensä. Leffailta popcorneineen vois olla myös lisänä/vaihtoehto.

Tietenkin muu perhe voi olla kotona mut sen verran sit kuitenkin vahtisin et ei nuo pikkusisarukset roiku koko iltaa isoveljen kimpussa.
Kysy pojalta mitä haluaa tehdä/syödä. Ite antaisin keksiä lasten omat tekemiset mut varalla vois olla muutama juttu jos tulee aika pitkäksi. Mun mielestä tuo 5 on aika paljon. 3 vois olla se järkevämpi määrä. Ihan leikkejä ym ajatellen. Lapsella kova työ huomioida kaikki 5 et on tekemistä ja viihtyvät.

Kiitos viesteistä! Luultavasti tuo 4 tulisi olemaan kutsuttujen määrä ja tunnen kyllä pojat ennestään, siksi uskallankin tällaiset synttärit järjestää kun tiedän että kaikki ovat rauhallisia ja "tolkullisia" poikia.
Tuota saunajuttua olin itsekin miettinyt. Miten tuo leffajuttu, miten hoitaisitte leffan valinnan että tulisi varmasti kaikille mieleinen?

[QUOTE="alkup.";24721903]Kiitos viesteistä! Luultavasti tuo 4 tulisi olemaan kutsuttujen määrä ja tunnen kyllä pojat ennestään, siksi uskallankin tällaiset synttärit järjestää kun tiedän että kaikki ovat rauhallisia ja "tolkullisia" poikia.
Tuota saunajuttua olin itsekin miettinyt. Miten tuo leffajuttu, miten hoitaisitte leffan valinnan että tulisi varmasti kaikille mieleinen?[/QUOTE]

Anna poikasi valita muutama leffa.. äänestävät yhdessä etukäteen, minkä katsovat.

Yhteistyössä