11-vuotiaalle tytölle synttärilahja? Apua!

  • Viestiketjun aloittaja "Riksu"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oon myös 11-vuotias, ja synttärini on noin viikon päästä.Toivon lahjaksi maalaustarvikkeita, uuden repun ja lautapelit on kivoja. Eksyin tälle sivustolle, kun yritin keksiä mitä itse toivoisin.Kirjakaupoista löytyy usein jotain kivaa, eli lahjakortti sinne kävisi. Vanhemmiltani sain jo etukäteen pullipin.

PS. Taisin kommentoida hiukan myöhässä..
 
11 - vuotias tyttö
Moikka!
En siis ole sama tyttö, joka kirjoitti ylemmän kommentin!
(enkä ole myöskään kirjoittanut sitä aijempia kommentteja)

Omalta listaltani löytyy pari kirjaa, lahjakortti H&M:mmään,
geelikyniä, huulirasva, koneelleni pari peliä jne...
En tietenkään voi olla varma kaikista, mutta siinä vähän vinkkiä.
Ja jos haluaa laittaa jotain helposti postetettavaa, niin oma kummitätini laittoi minulle viime jouluna kynsitarroja, pienen summan lahjakortin ja itsetekemänsä kortin! Paras oli se kortti. c:

Pahoittelen todella, että jouduin jatkamaan tätä 11 v tyttöjen ketjua, mutta lopetetaan se tähän, jookosta? :)

Hyvää joulunodutusta kaikille!
P.S Kyllä me 11 - vuotiaatkin osataan olla asiallisia, eikös juu? ;D
 
vierailija
Moikka!
En siis ole sama tyttö, joka kirjoitti ylemmän kommentin!
(enkä ole myöskään kirjoittanut sitä aijempia kommentteja)

Omalta listaltani löytyy pari kirjaa, lahjakortti H&M:mmään,
geelikyniä, huulirasva, koneelleni pari peliä jne...
En tietenkään voi olla varma kaikista, mutta siinä vähän vinkkiä.
Ja jos haluaa laittaa jotain helposti postetettavaa, niin oma kummitätini laittoi minulle viime jouluna kynsitarroja, pienen summan lahjakortin ja itsetekemänsä kortin! Paras oli se kortti. c:

Pahoittelen todella, että jouduin jatkamaan tätä 11 v tyttöjen ketjua, mutta lopetetaan se tähän, jookosta? :)

Hyvää joulunodutusta kaikille!
P.S Kyllä me 11 - vuotiaatkin osataan olla asiallisia, eikös juu? ;D
Nää siis tosiaan on joulutoiveta :D
 
vierailija
Täytän nyt 11v tällä vk. Ite oon huomannut että tän ikäiset on tykänny ratsastaa käyttää puhelinta ja meikata. Ite toivoin uutta ratsastuskypärää vanhemmilta. Mummilta ja vaarilta Victoria s ja bodyshop juttuja yms.. Täti on ostanut Ruohonjuuresta pientä kosmetiikkaa. Mutta jos ei harrastuksista tiedä kannattaa ostaa esim jotain kirjoja, lahjakortteja ja se helpoin on esim 20e. Se ei voi ikinä mennä pieleen ja yleensä tän ikäiset tykkää tollasista, tai ainakin kaikki mun ikäiset tutut tykkää
 
11v tyttö
moi. oon tämmönen 11v tyttö, tai noh kahen viikon päästä täytän 11. En ite enään välitä pätkääkää leluista ku vaan meikit,lahjakortit ja raha kiinnostaa. Mut äiti sanoo et oon kuulemma liian nuori vielä käyttään RIPSIVÄRIÄ!? ripsiväriä? ihan oikeesti!? se on vaan pieni meikki ja me päätetään ite millon aletaan meikkaan. ite siis toivon vaan meikkejä, lahjakortteja, rahaa airpodsit kuulokkeet ja vaatteita. (ei olla mitään rikkaita joten ehkä ei riitä niihin kaikkiin rahaa). Siinä vähän vinkkiä aikuisille että ei kannata enään tän ikäiselle pinkkejä vaatteita,nukkeja yms. ostaa:) ei siis millään pahalla.
 
vierailija
Täytän joulukuussa 11. Haluaisin syntymäpäivälahjaksi/joululahjaksi: rahaa, lahjakortteja, uuden repun, tablettimen, puhelimen, Marimekkoa, sisustustuotteita. Kaikkea❤
 
vierailija
No mä oon täyttämässä 11 kans ja etin täältä myös lahjatoiveita ja oon jo keksinytkin! Eli mä toivoin kasvonaamioita,roblox lahjakortin,kepparin ja sille tarvikkeita näistä sain yhteensä 80€ halvin tuote oli kasvonaamio ja kallein keppari näitä ei ole hirveän helppo postittaa mutta postittaminen on mahdollista kummeilta sain myös jo lahjan koska he asuvat kaukana ja heiltä sain (positissa) juicy bomb huulikiillon hajuveden karkkia 50€ ja hm lahjakortin näistä tuli noin 78! Toivottavasti tämä auttoi edes vähän.
 

Yhteistyössä