Iltaa vielä,
Helmi, tsemppiä ja toivottavasti olet jo päässyt siiderin kimppuun
Otso nukkui tänään 5 tunnin päiväunet (klo 12-17). Että unenlahjoja riittää... Tein siinä odotellessa opiskelutehtäviä, dead line lähestyykin seuraavassa hommassa.
Illalla mies kävi Otson kanssa
suihkussa sillä välin kun itse olin saunassa, vähän poika oli kauhistunut naamalle tulevaa vettä, mutta toisaalta ojennellut uteliaana käsiä vesisuihkuun :wave:
Tein tänä iltana
kaurapuuron sauvasekottimella hienonnetuista hiutaleista, saa nähdä tuleeko nämäkin vielä huomenaamuna paluupostissa ulos. Annoin yht. n. 3 ruokalusikallista korvikkeella löysennettynä kera päärynäsoseen, ja ensimmäisten lusikallisten jälkeen alkoi upota liukuhihnalla. Maitoa meni puuron päälle yksi "tissillinen". Ennen on mennyt molemmat tissit + desi korviketta, eli kyllä se puuro vain masua täyttää!
Kakkaa meillä on nyt tullut keskimäärin kerran päivässä sen jälkeen kun aloitin luumu- ja aprikoosisoseen säännöllisen antamisen. Tänään tosin kakka oli kuulemma vihreänmustaa ja niin kovaa, ettei kestovaippaan jäänyt edes tahraa, kun kakan kieräytti siitä pönttöön (Mies kuvasi, että "oli se kova, kovempi kuin Klaus Fleming" )
Liekö antamani parsakaali laittanut vatsan taas vähän kovalle, vai sitten se kirottu kaurapuuro?! Aiemmin kakkaa tuli 5 päivän välein ja se oli pojalle tosi tuskaista, mutta nyt siis on tuo homma onneksi korjaantunut.
Luminka, mä oon myös ihan jumissa, aamuisin herään aina kuin olisin jyrän alle jäänyt. Mies on yrittänyt kysellä, mitä haluaisin synttärilahjaksi ensi viikolla ja on sanonut, että sen toiveen pitää olla jotain "pysyvää". Mutta kyllä tässä vaiheessa lahjakortti hierojalle olisi ihan paras lahja!
Mutta nyt pakkaamaan, aamulla lähden kahdeksi päiväksi pois kotoa ja miehet jäävät tänne keskenään.