10v tyttö miesten puolella uimahallissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onpas aika mustavalkoinen mielipide. Mulle on tärkeää, että poika vielä jonkun aikaa kulkee mun mukana. Kohta se on iso eikä enää äidin kanssa lähde. Tulkoon nyt vielä jonkun aikaa vaikka sitten näin.
Sitten menet poikien mukana miesten puolelle, turha vaikeuttaa asioista. Siihen suuntaan ei ole niin nuukaa, iät ajat on ollut naisten vuoro ja sekavuoro saunoissakin.

Ei tyttöä miesten puolelle, mutta poika tarvitsee äitiä pidempään ja siksi pojalle pitää sallia naisten puolelle meno äitinsä kanssa myöhempään, sanotaan nyt vaikka 16 vuotiaaksi asti. Ei varmaan kaikkien tarvitse siihen ikään asti olla äidin seurassa, mutta monet tarvitsee äidin apua vielä 15-16 vuotiaana, ja varsinkin henkistä tukea ettei joudu olemaan siellä miesten joukossa pikkupoikana... Pojat on kuitenkin niin äidin kultia ja avuttomia, tytöt pärjää yksin. :)
mitä vitt#ua kyllä niiden poikienkin pitää irtautua vanhemmistaan ja ihan samoihin aikoihin ne pystyvät sen tyttöjen kanssa tekemään tuollainen poikien aliarvioiminen on mielestäni törkeää . 7 vuotiaasta ylös päin on valmis käymään omalla puolellaan sill'ä moni saman ikäinen tämän sinun mamman poikasi kaanssa voi kokea tilanteen nolona ja epä miellyttävänä

Minun 8-vuotias poikani on niin arka, ettei uskalla mennä yksin poikien puolelle, joten olen ottanut hänet vielä tyttöjen puolelle. Itse kun en viitsi mennä miesten puolelle :saint: :saint:
Sun poika pitäs kyllä sinne miesten puolelle videä kun se on jo yli 7 ja siinä menee raja mutta ehkä ne ei huomaa 1v ei oo niin iso ero mutta kyllä ehkä vähän eroja huomaa 1v mutta 2v niin huomaa kyllä eron jo

Pojat voi murrosikään asti käydä äitinsä kanssa naisten puolella uimahallussa. Siinä kohtaa kun penis ja kivekset alkavat kasvaa kokoa, olisi hyvä siirtyä miesten puolelle.
Sama tytöillä: kun rintoihin ilmestyy tomaatin kokoiset kyhmyt tai häpyhuulet alkavat kasvaa pimppiviivan välistä näkyviin, ei ole asiaa miesten puolelle.
Lestadiolaisperheen katraan keskimmäisenä tiedän tämän asian.

Yhteistyössä