10v oksenta lattialle kuka siivoaa?

EH
Jos lapsi on oksennustaudissa niin äiti siivoaa. Mutta voihan se lapsi auttaa jos jaksaa... mut aika poikki siinä taudissa kyllä on. Siis auttaa lähinnä tuomalla rättiä tms. lisää.
 
onko pahasti kipeä
jos lapsi on pahassa vatsataudissa, niin arpaonni osuu kyllä äidlle tai muulle paikalla olevalle aikuiselle.
Jos taas kunto on siedettävä niin lapsi tai yhdessä aikuisen kanssa
 
...
Äidin! Tartteeko tota oikeesti kysyä? Jos mun mies ois kipee, eikä ehtis vessaan oksentaan niin siivoisin senkin. Mä oon aikuisena oksentanu kipeenä meidän autoon ja mies sen siivos. Ei todellakaan kyselly, että kuka siivoo!!!
 
No äidin, jos äiti on siinä kotosalla. Tai isän.
Tai siis ei minusta oo ajatuksena mukava laittaa oksentavaa lasta siivoamaan oksua lattialta - ei hän ole tahallaan siihen oksunnut.
Jos lapsi on taas yksin kotona, niin olettaisin, että hän ois ainakin päälimmät siistinyt pois.
 
Minustakin se on äidin tai siis muun aikuisen tehtävä ja siksi kysyin kun yöllä kävi näin ja mies suuttui että itte pitäis siivota kun oksentaakin.Tahallaan kuulemma oksentaa lattialle kun tietää ettei ite tarvi pestä
:kieh: :(
 
b
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Minustakin se on äidin tai siis muun aikuisen tehtävä ja siksi kysyin kun yöllä kävi näin ja mies suuttui että itte pitäis siivota kun oksentaakin.Tahallaan kuulemma oksentaa lattialle kun tietää ettei ite tarvi pestä
:kieh: :(
Idiootti ukko. Muistuta sitä seuraavan kerran kun yrjöö kännissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jenni08:
Minustakin se on äidin tai siis muun aikuisen tehtävä ja siksi kysyin kun yöllä kävi näin ja mies suuttui että itte pitäis siivota kun oksentaakin.Tahallaan kuulemma oksentaa lattialle kun tietää ettei ite tarvi pestä
:kieh: :(
No ompa kökkö asenne. Tietty potilasta ei panna siivoamaan ja minkäs tekee jos ei ehdi ajoissa vessaan.
 

Yhteistyössä