10kk nukkuminen!!

  • Viestiketjun aloittaja EPätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
EPätoivoinen
Oon nyt tosi epätoivoinen, mun 10 kk tytär nukkuu yöt todella huonosti! Syö yöllä, vaikka yritän antaa muuta niin huutaa vaan, saattaa nukahtaa hetkeksi mutta kun pääsen takasin sänkyyn niin jo toinen herää heti.

Mikä' olisi lapselle suht iisi unikoulu?

Tai oisko suositella kirjallisuutta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on ollut aina todella huono nukkuja! EI nukkunut vauvanakaan koskaan pitkiä pätkiä öisin tai ees päivällä
Ootko lukenut sitä Pantleyn pehmeän unikoulun kirjaa? Siitä olen kuullut paljon hyvää, vaikkei olekaan henkilökohtaista kokemusta. Meidän muksut kun on pääsääntöisesti olleet hyviä nukkujia (mitä nyt joskus kuukaudeksi unet häriintyneet kun on alettu liikkumaan).

Paljon voimia teille! :hug:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on ollut aina todella huono nukkuja! EI nukkunut vauvanakaan koskaan pitkiä pätkiä öisin tai ees päivällä
Ootko lukenut sitä Pantleyn pehmeän unikoulun kirjaa? Siitä olen kuullut paljon hyvää, vaikkei olekaan henkilökohtaista kokemusta. Meidän muksut kun on pääsääntöisesti olleet hyviä nukkujia (mitä nyt joskus kuukaudeksi unet häriintyneet kun on alettu liikkumaan).

Paljon voimia teille! :hug:
Kiitos!

Otan tuon kirjan nimen ylös jos vaikka se löytyisi maanantaina kirjastosta! Jos siitä jostain apua olisi. Onhan tähän jo tottunut,mutta kroppa alkaa vaatimaan kunnon unia.
 
mie
onko siis koko ajan ollut huono nukkumaan? meillä nukuttu 3 kk lähtien täydet yöt, mut tos 10 kk kohalla tuli kausi jolloin heräili vähän väliä ja kauhee paniikki kun lähdin sängyn vierestä pois.Luin just jostain että vauvoilla on 7-10kk iässä joku itsenäistymiskausi ja se saattaa aiheuttaa riippuvuutta, eli siis lapsi saattaa roikkua lahkeessa kiinni koko ajan ja öisin tulee myös äitiä ikävä:)
 

Yhteistyössä