V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="vieras";24305957]:O On! Kannatasko vähentää tuota vaatearsenaalia ja laulattaa sitä pesukonetta useammin? 15 t-paitaa...? Älytöntä! Mulla oli kyllä kanssa jossain kohtaa tuota vikaa, kun lapsi oli vauvaiässä, mutta pääsin siitä onneksi eroon ja nyt vaatekaappi näyttää lähinnä "aneemiselta", mutta hyvin pärjää, kun pesee vähän useammin.[/QUOTE]
Minä kyllästyisin jo itse kattelemaan niitä muutamaa hassua vaatetta päivästä toiseen, siksipä meillä tulee hankittua kakkosellekin paljon uutta. Ja varmaankin menee tuo tonni vuodessa molempien vaatteisiin, en ole ikinä laittanut ylös. Haalarit yms. ostan kyllä reimalta halvalla ja myyn samalla hinnalla eteenpäin huutonetissä.
Minä kyllästyisin jo itse kattelemaan niitä muutamaa hassua vaatetta päivästä toiseen, siksipä meillä tulee hankittua kakkosellekin paljon uutta. Ja varmaankin menee tuo tonni vuodessa molempien vaatteisiin, en ole ikinä laittanut ylös. Haalarit yms. ostan kyllä reimalta halvalla ja myyn samalla hinnalla eteenpäin huutonetissä.