100€urolla 25vuotis juhlat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenni"

Vieras
Tarkoitus olis siis pitää 25vuotis-synttäritjuhlat. Tulee niin harvoin oltua isommalla porukalla illanvietossa, joten senkin takia. MAX 100€ pitäis kuitenkin saada murkinat, koristeet ja muut. Ei juomia!

Ruokapuoleksi ajattelin vain jotain pientä naposteltavaa kuten sipsejä paria laatua, nameja, suolatikkuja yms. Koktailtikkuja ajattelin myös tehdä. Näihin uppoo ainakin ylipuolet rahoista?

Henkilöitä tulee max 12kpl.

Haluaisin ilmapalloja ja muita koristeita.. Mutta mitä muuta?? Mitä "viihdykettä" illaksi? Ja mistä?

Baariin lähdetään porukalla myöhemmin, mutta kolme-neljä tuntia juhlitaan ensin kotonani.

tuli samalla mieleen, miten ennen 600 mk olisi ollut "wow"-summa käyttää synttäreihin. nyt toi 100e on aika tiukka budjetti ..kun mihin se satanen nykyään niin äkkiä ostoksilla katoaa....?

Aikuisten juhliin en kyllä ihan vaan pelkkiä sipsejä yms. kehtais laittaa. Vaan jotain ruokasampaa. Pari salaattia makaroni-kinkku-omena-suolakurkku tms kermaviilillä ja joku vihreä tai kanasalaatti. Patonkia. Tai pizzaa tai piirakkaa. Meinaan tota pikku naposteltavaa saattaa mennä aika paljon, ellet sitten ilmoita etukäteen että tarjolla vaan pientä naposteltavaa. Mut mihin ihmeeseen koristeita tarvitaan? Vähän kynttilöitä palamaan ja hyvää musiikkia. Ohjelmanumeroks tietokilpailua, lautapelejä, nuoruuden muistoja... Jos nyt jotain tarvii, eiköhän ilta saata kulua ihan jutustelun merkeissä.

Tälläisillä eväillä mä viettäisin juhlia, mut mä täytänkin seuraavaks 35, että voi olla että meininki on jo vähän erilaista.

Tosi kivoja ideoita tullut.. Mä mietin salaatteja, mutta sopiiko ne koktailtikkujen kanssa? En mä ketään ruokkimaan kuitenkaan ala. Eiköhän jokainen syö kuitenkin kotonaan.. Naposteltavaa lähinnä. Juomia en tarjoa, koska se ei halpaa lystiä ole. Juhlien "pää"idea on kokoontua yhteen ja viettää kiva ilta. Monien kanssa ei olla tunnettu kauaa ja monet melkein puolet vieraista on mun kavereiden kumppaneita.

Wiiltä löytyy lauluvehkeet ainakin.

Kyllä vähän koristeita haluan. En kynttilöitä, koska humalaisia ihmisiä+kynttilät = ei hyvä.

[QUOTE="Jenni";22034407]Tosi kivoja ideoita tullut.. Mä mietin salaatteja, mutta sopiiko ne koktailtikkujen kanssa? En mä ketään ruokkimaan kuitenkaan ala. Eiköhän jokainen syö kuitenkin kotonaan.. Naposteltavaa lähinnä. Juomia en tarjoa, koska se ei halpaa lystiä ole. Juhlien "pää"idea on kokoontua yhteen ja viettää kiva ilta. Monien kanssa ei olla tunnettu kauaa ja monet melkein puolet vieraista on mun kavereiden kumppaneita.

Kyllä vähän koristeita haluan. En kynttilöitä, koska humalaisia ihmisiä+kynttilät = ei hyvä.[/QUOTE]

jos kuitenkin ostaisit pari-kolme pussia vaikka kaupan pakaste-lihapasteijoita tai munariisipasteijoita? maksaa pari euroa pussi ja on täyttävämpiä kuin sipsit. paistat uunissa vartin ja valmista tarjottavaksi :) salaatiksi kanasalaatti + patonkia :p

[QUOTE="Jenni";22034407]Tosi kivoja ideoita tullut.. Mä mietin salaatteja, mutta sopiiko ne koktailtikkujen kanssa? En mä ketään ruokkimaan kuitenkaan ala. Eiköhän jokainen syö kuitenkin kotonaan.. Naposteltavaa lähinnä. Juomia en tarjoa, koska se ei halpaa lystiä ole. Juhlien "pää"idea on kokoontua yhteen ja viettää kiva ilta. Monien kanssa ei olla tunnettu kauaa ja monet melkein puolet vieraista on mun kavereiden kumppaneita.

Kyllä vähän koristeita haluan. En kynttilöitä, koska humalaisia ihmisiä+kynttilät = ei hyvä.[/QUOTE]

En mä ketään ruokkimaan kuitenkaan ala..siis mitäh? Pidätkö juhlat? Juhlissa on yleensä tarjolla sen verran, ettei tarvitse nälän vuoksi lähteä juhlista. Peesaan tuota, joka ehdotti pitsaa, coktaipiirakoita jne. Jotain ruokaisampaa kuitenkin.

Itse tekisin boolin,ja paistaisin pitsaa,jos oikein haluisin näperrellä niin tekisin pikkupitsoja,sellaisia kämmenen kokoisia joita on helppo vieraiden napsia. :) Jotain pikkusuolaista,esim sipsiä,suolapähkinöitä yms. Nuo pakastepasteijat joita joku ehdotti,on myös hyvä idea.
Ja noita yli jääneitä pitsoja ja pasteijoita on sit seuraavana päivänä krapulassa mukava mutustella. :D

25-v synttärit ja tarjolla olis vaan sipsejä ja nameja, mulle siellä ei olis silloin mitään ja jäis aika kumma maku koko hommasta.
Kyllä mä oon aina kekkereihin vääntänyt jotain ruokaisampaa naposteltavaa, aina, sua nuorempanakin, ja aina on ollut menestys. Ja satasella pärjää ihan mainiosti jos ei juomia tarjoa. Dipattavia rehuja, ruokaisa salaatti, lihapullia, uunileipäsiä/piirakoita mikä nyt tuntuu luontevalta tehdä ja sopii porukkaan. Jos on pelkkiä mimmejä voi tolla salaatti/napostelulla mennä ehkä mutta ainakin meilläpäin kundeille on oltava vähän enemmän jotain tai salaatti katoaa alta aikayksikön.

En mä ketään ruokkimaan kuitenkaan ala..siis mitäh? Pidätkö juhlat? Juhlissa on yleensä tarjolla sen verran, ettei tarvitse nälän vuoksi lähteä juhlista. Peesaan tuota, joka ehdotti pitsaa, coktaipiirakoita jne. Jotain ruokaisampaa kuitenkin.

Samaa mietin. Vaikka kotona jotain söisikin, niin jos teillä ollaan 4 tuntia ja sitten lähdetään baariin niin tuleehan siinä jo väkisinkin nälkä. Ruoka tulee usein halvemmaksikin kuin naposteltavat.

Niin, siis illanistujaiset/synttärit. Kyllä nyt naposteltavaa ja vähän jotain murkinaakin, mutta mitään isompaa en ala väsäämään.

4 tunnissa nälkä?? Siis porukalla ollaan joskus oltu 6 tuntia alottelemassa ja siitä baariin ja kukaan ei ole valittanut nälkään. Me yleensä juodaan, ei syödä :D Itse en edes "pysty" syömään, kun juon. Nyt kuitenkin "juhlissa" ajattelin jotain pikkupurtavaa (koktailtikkuja, ehkä noita pasteijoitakin, sipsejä, nameja ja muuta pientä suolaista)..

Yhteistyössä