10 v yhdessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lakka

Vieras
En tiedä nyt kuuluuko aiheeni näille sivuille mut kuitenkin...

Ollaan avopuolison kanssa seurusteltu 10 vuotta, tulee täyteen ens pe. Haluaisin jotenkin yllättää mieheni mut en oikein keksi mitään ihanaa ideaa....

Kihloissa ollaan oltu melkein 3 vuotta ja lattialla kellii 5.5 kk ikäinen poikavauva...Naimisissa ei olla...

IDEOITA KIITOS!!!!!!!!!!!!!

Meillä tässä lähellä lintutorni,katoin sinne kivasti naposteltava,istumatyynyjä ja kynttilöitä,koristelin kivaksi.Viiniä oli ja iltasella lapset hoitoon ja sidoin miehen silmät ja käveltiin paikalle.Oli ällistyksestä mykkää ja meillä oli tosi kiva ilta.Tsin meillä ei ollut mikään juhlapäivä,halusin vain yllättää.Toisinaan sellaiset yllärit onkin parhaita,kun toinen ei osaa mitään odottaa edes.

Voithan vaikka kosia 10 vuoden kunniaksi.Suunnittelet kivasti ja kosit miestäs.Musta se olis vähän erilaista ja naiset osaa suunnitella sen tilanteen varmaan mieleenpainuvaksi.Mä kosisin jos haluaisin naimisiin.Ja tekisin sen jollain tosi erikoisella tapaa!!!

Tsemppiä!!

Menee ohi alkuperäisen aiheen mutta olen Kaisan kanssa samaa mieltä siitä että tuollaiset yllätykset on parhaita kun ei ole mikään juhlapäivä (eikä siis osaa ylläriä odottaa)

tää tulee varmaan vähän liian myöhään (??), mut mä yllättäsin mun miehen kuumailmapallolennolla. kattelin niitä kerran netistä ja siihen lennätykseen kuuluu vielä shampanjatkin. on aika arvokasta, mut silti... musta se olis aika romanttista ja mun mies tykkää muutenkin kaikesta vähän ""extremestä"" (ehkä toi vois olla ""rankinta"" mihin mä lähtisin mukaan =)

Yhteistyössä