10 päivän päästä on 6v hääpäivä ja tiedän etten saa mitään mieheltä lahjaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 6v hääpäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ootko puhunu miehes kanssa, että olisi kiva saada jotain lahjaa hääpäivänä ?
Meillä juhlitaan jokaisena hääpäivänä ja mie saan lahjaksi sormuksen.
Mies halusi perinteeksi sormuksen hääpäivälahjaksi.

Yleensä hääpäivänä muistellaan yhteistä aikaa... Mitään korua tms. En halua kun en käytä... Nyt ois kyllä 10 v hääpäivä, pitäiskö pyytää uutta vatkainta :) mutta siis en odota lahjaa enkä anna lahjaa. Pidetään palaveri, miten mennyt ja miten jatketaan....

Oletko koskaan puhunut miehelle että olisi joskus kiva saada joku muukin muistaminen kuin vain kukkanen?

Miehelle ei välttämättä vain ole tullut mieleenkään että jotain muutakin haluaisit.

[QUOTE="aloittaja";27689764]No meillä ei voida juhlia kun ei saada lasta hoitoon ja vähän turhaa rahanmenoa se joku koru olisi.[/QUOTE]

juhlistaa voi vaikka lapsikin ois paikalla. Toisella tapaa kun kahdestaan.

Miks tollasia edes pitäis juhlistaa?

Ei siinä että olisi mitään pahaa juhlistaa suhdettaan vaikka joka kuukausi, mutta jos vaan toinen automaattisesti olettaa jotain muistamisia, niin on se vähän vatipäistä.
Mä en varmaan edes muistais tollasia, ois kauheeta jos toinen vielä vaatis jotain lahjoja. :D

Annatte muuten itse miehelle minkälaisen lahjan hääpäivisin?

[QUOTE="aloittaja";27689786]Olen mutta yleensä kaikki on liian kallista.[/QUOTE]

Jotenkin tuntuu että ap ei ole tyytyväinen vaikka mies miten päin olisi hääpäivänä. Ei se lapsi tosiaan estä juhlistamasta päivää, ja jos lahjat ovat liian kalliita niin miksi niitä ylipäätään odotat. Ja kuinka paljon pitäisi "muistaa", eikö kukka-asetelma ja hellät halaukset riitä?

Me ei osteta miehen kanssa toisillemme ikinä edes joulu tai synttärilahjoja. Kyllä juhlistaa voi hyvin ilman lahjaakin! Varsinkin miehille lahjojen ostaminen tuntuu olevan todella vaikeaa, ja en halua että mies joutuu 3 kertaa vuodessa (joulu, synttäri, vuosipäivä) stressaamaan asiasta. Kukat on kivoja, tai vaikka matkan varrelta haettu suklaapatukka :)

Mun mielestä, jos haluaa, että lahjotaan, niin se varmaan kannattaa tehdä selväksi jo ensimmäisenä hääpäivänä. Hassua, jos rupeaa motkottamaan siitä miehelle vasta sitten kun ollaan oltu tyyliin 10 vuotta yhdessä... Mistäs ne miehet aina voi tietää, mitä kukanenkin nainen haluaa, jos ei sitä heti ilmaise.

[QUOTE="aloittaja";27689764]No meillä ei voida juhlia kun ei saada lasta hoitoon ja vähän turhaa rahanmenoa se joku koru olisi.[/QUOTE]

Eiköhän voi juhlia myös lapsen ollessa kotona, hyvää ruokaa, vähän paremmat vaatteet
ja yhdessäoloa.

Eikä lahjojen tarvia olla kalliita.

• Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä