10 päivän päästä on 6v hääpäivä ja tiedän etten saa mitään mieheltä lahjaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 6v hääpäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miks tollasia edes pitäis juhlistaa?

Ei siinä että olisi mitään pahaa juhlistaa suhdettaan vaikka joka kuukausi, mutta jos vaan toinen automaattisesti olettaa jotain muistamisia, niin on se vähän vatipäistä.
Mä en varmaan edes muistais tollasia, ois kauheeta jos toinen vielä vaatis jotain lahjoja. :D

Annatte muuten itse miehelle minkälaisen lahjan hääpäivisin?

No miulle ja miehelle hääpäivä ja parisuhde on sen verren tärkeä, että halutaan juhlia joka vuosi ja mies itse muistaa myös hääpäivän, ei tarvia muistutella.
Ja yhessä suunitellaan hääpäivän viettoa.

Mie oon ostanu miehelle koruja, musiikkia, elokuvia, sellaista mistä mies tykkää.
Joskus mies on sanonu ettei tarvia ostaa lahjaa.

Viimeksi muokattu:
No vietimme juuri 11. hääpäivä, ei lahjottu. Meillä on noiten lahjomisten kanssa sovittu, että lahjan saa ostaa, jos sopiva lahja löytyy, mutta pakko ei ole. Vuosien varrella on ollut kaikenlaisia hääpäiviä: ei kumpikaan osta lahjaa, toinen vaan osta lahjan tai molemmat ostaa lahjan. Lahjatkin ovat olleet kaikkea hieronnasta koruun ja merkkikäsilaukusta leathermaniin :D
Muuten juhlistamme hääpäivä kyllä. Koitamme saada lapset hoitoon, laittautua ja mennä hienosti syömään. Tai sitten juhlimme ihan kotosalla, kaikkea on kokeiltu :) Eikä mikään noista ole vielä mönkään mennyt.

En välttämättä saa lahjaa, mutta saan paljon huomiota ja me juhlitaan aina hääpäivää. Yleensä mies jotenkin hemmottelee mua. Niinkuin se tietty hemmottelee mua aina, mut hääpäivänä erityisesti.

En saa yleensä lahjoja mutta mies vie mut aina ulos syömään(ei parvekkeelle)hääpäivänä ja hoitaa lastenvahdit ym. Itse taas yleensä hankin miehelle jonkun lahjan. Mutta joka lauantai se toteaa että ihan sama voittaako lotossa kun se on kuin lottovoitto olla mun kanssa naimisissa.

[QUOTE="aloittaja";27689786]Olen mutta yleensä kaikki on liian kallista.[/QUOTE]

Miehellä on sitten huono mielikuvitus.

Näytä sinä nyt tänä vuonna miten on mahdollista yllättää toinen pienelläkin budjetilla, ja vihjaa että odotat vastaavaa ensi vuonna.

Yhteistyössä