10 merkkiä siitä, että sinusta on tullut äiti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole työelämässä.

Tässä teille lisää aiheeseen sopivaa jaettavaa facebookkiin:
"Ai sinä kysyt onko minulla töitä? Uhhh kyllä, olen äiti! Se tekee minusta herätyskellon, kokin, piian, tarjoilijan, opettajan, sairaanhoitajan, jokapaikanhöylän, turvapäällikön, valokuvaajan, ohjaajan, autonkuljettajan, tapahtumasuunnittelijan, henkilökohtaisen avustajan, pankkiautomaatin ja olen pelästyttänyt pois mörköjä. En saa lomia, sairausajanpalkkaa tai vapaapäiviä. Työskentelen päivin öin. Päivystän 24/7 koko loppuelämäni ajan. Kopioi seinällesi, jos olet ylpeä ÄITI "

no hyvä, ei tartte sitten sunkaan valittaa niin perin raskaasta työelämästä :D Ja tosiaan, kun erona oli se että sä VALITAT, toiset vetää huumorilla.....

No eiköhän tämä juttu ollut tarkoitettu sarkastisesti. Esim. suklaakätkön voi ymmärtää monella tavalla, toiselle se on suklaa, toiselle juustosnacksit...Ei tarvitse lukea pilkun tarkkaan, eiköhän jokainen äiti tunnista itsensä ainakin jostain kohdasta tuosta. Vai juoksetko karkuun kun lapsi oksentaa. Entä kun olet yksin kotona lapsen kanssa, kuka sen oksennuksen sitten korjaa ellet sinä äiti? Ja aika harva varmaan jossain vaiheessa elämää on joutunut käymään vessassa vauva/taapero mukana. Vai jätättekö sen joka kerta huutamaan vessan oven taakse, kun on pahin eroahdistuskausi meneillään? Jopa julkisissa vessoissakin jätät vauvan oven ulkopuolelle kun teet itse tarpeesi...? Enpä usko.

Yhteistyössä