10-12kk vauvat, montako imetyskertaa / vrk?

  • Viestiketjun aloittaja Maitotonkka
  • Ensimmäinen viesti
Maitotonkka
Kuinka monesti teidän 10-12kk vauvat ovat tissillä vuorokauden aikana, jotka siis eivät nauti muuta kuin äidinmaitoa maitonaan?

Meidän penska se söisi vain tissiä jos saisi itse päättää. Nyt unikoulun myötä yöimetykset lopetettiin pari viikkoa sitten, mutta päivällä syö edelleen tissiä yleensä 6krt eli aterioiden jälkeen ja kerran aamupäivällä että jaksaa lounaaseen saakka.

Olen miettinyt että pitäiskö noita päivätissittelyitäkin alkaa rajoittaa jo, että ruokaa menis enemmän. Tyttö on tosi huono syömään, nirso ja syö vain itse sormiruokaillen, lusikalla ei mene mikään. Ja joo, en ala kokeilemaan kuinka kauan menee että nälkä voittaa ja lusikalla kelpaa, haluaisin edetä tässä asiassa positiivisen kautta enkä pakolla.
 
ammuja
Meillä kohta 10 kuinen taas pistelisi vaan kiinteitä, niitä menee hyvin, mutta päivisin kieltäytyy täysin rinnasta, kokeili ennen tai jälkeen aterian. Yöllä syö 2-3 kertaa rintaa ja päivisin pumppailen puuromaidot (vajaa 2dl), mutta siinä kaikki...Erilaisia ovat. Meidän ensimmäinen oli tämän nuorimman kaltainen ja keskimmäinen (tyttö) samanlainen tissinlutkuttaja kuin ap:n vauva. Olen vaan koettanut mukautua toiveeseen, enemmän ehkä itseäni harmittaa nämä tissiä vieroksuvat pojat.
 

Yhteistyössä