Ä
äitykkä.
Vieras
Haluaisin mielipiteitä, kun en itse osaa päättää. Teen itse kakun ja ajattelin jollakin teemalla hoitaa koristelut yms. Ehkäpä tuo disney cars supercharged(hieman raikkaamman värinen, kuin tavallinen cars, joka on punamusta). No tuolla teemalla löytyy vaikka mitä syötäviä kakkukuvia/koristeita kakun päälle, mutta toisaalta tekisi mieli tehdä itse autokakku, eli auton muotoinen ihan. Kumpi teistä olisi mukavampì? Tuntuu, että ihmiset ovat nykyään tosi vaativia kutsuvieraita, ja toki kiinnostaa vieraan näkökulmasta nämä asiat. Se kakkukuva olisi tällainen: http://www.bakeandparty.com/epages/Kaupat.sf/secnpSgXYHK1Q6/?ObjectPath=/Shops/Bake/Products/30513 Tai vastaava vaaleampi sävy siinä alapuolella. Muutoin kakku varmasti olisi sitten kermapäällysteinen valkoisena..
Jos tekisin auton, se olisi varmastikin kirkkaan punainen pääväriltään, katolle tulisi sitten kynttilä yms. Marsipaanilla saisi siistimmän pinnan autolle, mutta olisiko kerma kuitenkin parempaa? Sekin mietityttää, saako kermasta ylipäänsä kirkkaan punaista esim. nestemäisellä elintarvikevärillä, vai tuleeko siitä vaan pinkki?
Muitakin vinkkejä ja keskustelua saa pistää alulle 1-vuotis synttäreistä!
Jos tekisin auton, se olisi varmastikin kirkkaan punainen pääväriltään, katolle tulisi sitten kynttilä yms. Marsipaanilla saisi siistimmän pinnan autolle, mutta olisiko kerma kuitenkin parempaa? Sekin mietityttää, saako kermasta ylipäänsä kirkkaan punaista esim. nestemäisellä elintarvikevärillä, vai tuleeko siitä vaan pinkki?
Muitakin vinkkejä ja keskustelua saa pistää alulle 1-vuotis synttäreistä!