Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja shenda81:Me käytiin just studio onnissa..lapsikuvaus oli 85e
Kivoja kuvia tuli
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:Ai, mulle just vinkattiin tänään siitä. Ainooksi miinuksesksi sanottiin se, et kun ei saanut itse valita niitä parhaita kuvia.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:Ai, mulle just vinkattiin tänään siitä. Ainooksi miinuksesksi sanottiin se, et kun ei saanut itse valita niitä parhaita kuvia.
Mitä tarkoitat? Ei saa itse valita mistä ottaa surennokset vai?
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:Alkuperäinen kirjoittaja --:Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:Ai, mulle just vinkattiin tänään siitä. Ainooksi miinuksesksi sanottiin se, et kun ei saanut itse valita niitä parhaita kuvia.
Mitä tarkoitat? Ei saa itse valita mistä ottaa surennokset vai?
Siis otetaan satoja kuvia, joista kuvaaja valitsee parikymmentä omasta mielestään parasta?! Siis ymmärrän kyllä ettei asiakkaalle voi mitenkään antaa satoja kuvia katseltavaksi, mutta et vähän sais valkata kun itsehän sitä tuntee lapsensa tyypilliset ilmeet yms. Nirsoilua ehkä?