1-vuotis kuvan antaminen,kenelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeesh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lasten mummolle ollaan annettu. Ja tytön kummeille. Pojan 1vuotiskuva taidettiin antaa vaan yhdelle kummille, hän pyysi sitä ja olisimme hänelle sen muutenkin antaneet

Itelle otetaan seinälle raameihin kahden sisaruksen viereen raameissa kokoa 30*40 oleva kuva.Eipä niitä tosiaan muille kantsi alkaa hommaamaan kuin kummeille ja isovanhemmille,sen verran kalliita ovat.

Me annettiin isovanhemmille, kummeille, lapsen sedälle ja tädille, kaikille sellanen 14x18 (vai mikähän se koko tarkalleen oli) kuva. Jos lisäkuvia halusivat, niin maksoivat itse.

9kpl pitää teetättää,just laskin.Paljonkohan on kappalehinta sellaselle 10*15cm kuvalle?
Kyllä mä sittenkin annan kuvan myös heille jotka ovat enemmän meidän kanssa tekemisissä,kaverille ja miehen sisaruksille.Hävettää jos ei anna...

Juu olen kummina tässä odotellut heinäkuusta lähtien että saisin kummitytöstä kuvan mutta eipä vain ole näkynyt. Äiti oli tuumannut vain ettei teetä kun on niin kalliita..no haloo kummien nyt täytyisi saada kuitenkin, hekin sai omasta kummilapsestaan meiltä. Jos tuon oisin tiennyt en olisi minäkään teettänyt! Ottaa pannuun! Voiko joku olla niin nuuka...näköjänsä...

Meillä on syksyisin perhekahvilassa valokuvaus, ja jouluna olen antanut kuvat lapsista mummeille ja vaarille, isomummoille, tädeille ja kummille. Nyt kun lapsia on useampi, ovat saaneet sisaruskuvan. Paitsi kummit ovat saaneet sen yksivuotiskuvankin erikseen. Kalliitahan ne lisätilauskuvathan ovat, mutta muita joululahjoja emme vaihdakaan aikuisten kesken.

Yhteistyössä