Vinkatkatkaas joku kiva synttärilahja 1-vuotiaalle tytölle. Tytöllä on 2-vuotias isosisko joten tavalliset vaatteet ja lelut löytyy jo. Aika läheistä sukua on neito, joten lahja voi maksaa maksimissaan 30 euroa.
Kyllä ihan vaatelinjalle lähtisin. Joku kesämekko ja legginsit, ehkä hattu lisäks. Perusvaatteet kuitenkin ainakin nukkaantuu käytössä/pesussa niin on varmasti kiva nuoremmankin saada uutta.
Mun lapset on 1-vuotiainan tykänny kaikista perässävedettävistä leluista, oisko joku sellanen? Tai sitte joku kesähommeli uusi hiekkalelusetti vaikka =)
Mun lapset on 1-vuotiainan tykänny kaikista perässävedettävistä leluista, oisko joku sellanen? Tai sitte joku kesähommeli uusi hiekkalelusetti vaikka =)
meillä neiti 1veen hittejä tällä hetkellä; nukenvaunut+muut työnnettävät/vedettävät lelut (esim toi taaperokärry, kun siihen voi vielä kiivetäkin ), ulkoleikeissä noi hiekkalelut tietenkin, pallo, joku kuppi tms. jonne voi laittaa jotain sisään ja ottaa pois (ja sama toistuu ehkä 200x päivässä
Ja vaatteet on aina tervetulleita!
mä ostin meidän 1v:lle halpahallista 25£ lasten keinutuolin..siin on värikkäät värit ja säilytyslaatikko..on kestävää puuta, eikä meillä ole ainakaan saatu sitä kaatumaan.. ja on ollut todella mieleinen.
Meiän neidin suosikit 1-vuotiaana:
- muoviastiat. Niillä keiteltiin kahvit jos toisetkin, pinottiin päällekkäin, piilotettiin pikkutavaraa sisään, juotettiin äitiä..
- vauvanukke, sellainen pieni aikuisen kämmenen kokoinen. Sitä kannettiin mukana vaikka ja minne ja se oli monesti noissa kahvikuppileikeissä mukana.
- perässä vedettävä koira
- pallot
Kiitos, hyviä ideoita monta, noista hiekkaleluista suorastaan innostuin, meidän lapsilla niitä ei ainakaan koskaan ole ollut liikaa. Mut meillä kun on vain poikia, on tosi vaikea keksiä sopivaa lahjaa. Kun tyttö olis vähän isompi, oisin ostanut jonkun korun, mutta se ei vielä ole ajan kohtainen.
Niin ja lisään vielä, että lasten isä on vaatefriikki, eli ostaa neidoille tosi paljon vaatetta, plus sen ison siskon vaatteet myös ovat olemassa, eli ovat kyllä turhia, ellen sitten mene ostamaan jotain tosi kallista hienosteluvaatetta!
Minä kyllä toivoin tuolle juuri 1v täyttäneelle tytölle vaatteita lahjaksi, vaikka isosiskoltakin on yllinkyllin. Ja lelujakin toivoin. Minusta on kiva, että jokainen saa silti jotain ns. omaakin eikä vain ole aina sitä muiden vanhaa.
Meidän 1v sai siis kesävaatetta ja esim. Hello Kitty pehmolelun. Sellaisen ison. Tykkää tosi paljon tyttö siitä.
Mutta jos tahdot jotain muuta niin osta joku ihana lapsille tarkoitettu kaulakoru tai Nomination ranneke jollain erikoispalalla. Meidän 1v ja 4v tytöillä on Nominationit ja niissä on Hello Kitty -palaset (niitä ei saa aitoina, ranneke on aito).