V
vierailija
Vieras
Ollan menossa viikonlopuksi kylpylään ja perheen 1 v. touhutaapero lähtee tietty mukaan
Onko kellään mitään käytännön vinkkejä. Ei olla oltu vauvauinneissa tms.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Jos kävelee niin jarrusukat allasosastolle; ei liukastu.
Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Jos kävelee niin jarrusukat allasosastolle; ei liukastu.
Itse olen hyväksi havainnut pienillä huppupyyhkkeet, joissa pää pujotetaan siitä aukosta.
Lapselle voi sen panna pukukopille tullessa ja hupun päähän niin pysyy se pyyhe päällä eikä kylmä ja on hetki aikaa vetää itselle jotain vaatetta niskaan. Juomapullo saunaosatolle mukaan naulakkoon; uidessa ja saunoessa jaksaa lapsi paljon pidempään kun sokerimehua mitä välillä tankata.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Jos kävelee niin jarrusukat allasosastolle; ei liukastu.
Tarkoititko, että sukat märkiin jalkoihin? Just tota liukastumista itsekin mietiskelin kun meillä kävellään ja viipotetaan tukka putkella joka suuntaan kauheeaa vauhtia.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:Jos kävelee niin jarrusukat allasosastolle; ei liukastu.
Itse olen hyväksi havainnut pienillä huppupyyhkkeet, joissa pää pujotetaan siitä aukosta.
Lapselle voi sen panna pukukopille tullessa ja hupun päähän niin pysyy se pyyhe päällä eikä kylmä ja on hetki aikaa vetää itselle jotain vaatetta niskaan. Juomapullo saunaosatolle mukaan naulakkoon; uidessa ja saunoessa jaksaa lapsi paljon pidempään kun sokerimehua mitä välillä tankata.
Kylpytakkikin ajaa saman asian.