S
sisäinen hermoromahdus
Vieras
Ihan sama onko tv päällä tai jotain kiinnostavaa vai ei, mä joudun sanomaan sille jopa että PURESKELE kun saattaa jumia vartin paikallaan leipäpala suussa!
Olen myös ollut sanomatta ja sit onkin tullu hitollinen kiire.
Sama pukemisen kanssa. Saa yhden sukan jalkaan, sit jumittaa 10 min. Saa toisen sukan jalkaan, menee 10min jne.
Sit saattaa lähtee ilman reppua tms.
Ja ihan sama kuinka hyvin on nukkunut, nää vaan on tällasia nää aamut!
Näin joulukuussa on hyvä kiristää kalenterilla et ei kerkee avaan luukkua jos ei pistä vauhtia..
Siis apua, sanokaa että teillä jollain muullakin on kotona tällanen toivoton jumittaja!
Sanokaa et toi on normaalia ja menee ohi eikä mun tarvii hoitaa sitä kouluun enää 15-vuotiaana.....!!! Tätä menoa itsenäiset/puhelimen välityksellä hoidetut aamut on aivan mahdoton ajatus.
Olen myös ollut sanomatta ja sit onkin tullu hitollinen kiire.
Sama pukemisen kanssa. Saa yhden sukan jalkaan, sit jumittaa 10 min. Saa toisen sukan jalkaan, menee 10min jne.
Sit saattaa lähtee ilman reppua tms.
Ja ihan sama kuinka hyvin on nukkunut, nää vaan on tällasia nää aamut!
Näin joulukuussa on hyvä kiristää kalenterilla et ei kerkee avaan luukkua jos ei pistä vauhtia..
Siis apua, sanokaa että teillä jollain muullakin on kotona tällanen toivoton jumittaja!
Sanokaa et toi on normaalia ja menee ohi eikä mun tarvii hoitaa sitä kouluun enää 15-vuotiaana.....!!! Tätä menoa itsenäiset/puhelimen välityksellä hoidetut aamut on aivan mahdoton ajatus.