1. IVF Pregnylin pistäminen myöhästyi

Tietääkö kukaan kuinka tarkkaa tuo Pregnylin pistäminen on ajallisesti? Minä pistin piikin eilen äitini syntymäpäiväjuhliin liittyvien sähellysten vuoksi 1h 45min myöhässä, kun en vaan saanut tilaisuutta pistämiseen aiemmin... itkujen itku.. Valvoin koko viime yön asian vuoksi. Minulla on punktioaika huomenna klo 9:30 eli piikki oli tarkoitus pistää 36,5 tuntia ennen punktiota, mutta nyt aikaa tulee vain 34,75 tuntia... Melkoinen ahdistus päällä..!
 
En kyllä valitettavasti tiedä... Meille sanottiin vain, ettei pistäminen ole ihan minuutin päälle tarkkaa, mutta mitään varsinaista aikarajaa ei annettu. Tosin sanottiin kyllä myös, että se pitäisi ottaa niihin aikoihin mitä lapussa lukee. Voithan aina soittaa klinikalle ja kysyä, haittaako tuo parin tunnin viivästys. Tsemppiä! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Meille sanottiin, että pregnyl pitäsi pistää aika tarkasti oikeaan aikaan. Kuulemma 10min sinne tänne ei haittaa. Kannattaa kyllä soitella klinikalle heti aamusta huomenna, ja kysyä jos punktioaikaa voisi siirtää hieman eteenpäin sikälimikäli toi pregnylin myöhästyminen on merkittävä punktion onnistumisen kannalta. Näin itse ainakin tekisin.

Aivan varmasti ahdistaa ja valvotuttaa. Toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin :hug:
 
Kiitos teille molemmille tsemppauksesta!! Onni oli että piikin myöhästymisellä ei lääkärin mukaan ollut mitään merkitystä, kunhan olin pistänyt oikeana iltana, eli sen suhteen asiat kunnossa :)
 

Yhteistyössä