1. GSM-liittymäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 050
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

050

Vieras
Minä vuonna otit 1. GSM-liittymäsi? Miehen kanssa otettiin numerot Radiolinjalta -95 ja mun numero oli 050-3****** ja miehen 050-5******, ja meillä on vieläkin nää numerot. Tosin nyt Saunalahdella, kun Elisa ehdotti niiden vaihtoa Saunalahdelle, kun yhdistyivät
Minä vuonna sulle tuli ensimmäinen GSM-numero?

Taisi olla Telecom tuo nykyinen sonera vuonna 1995 kun ekan GSM-kännykkäni ja liittymän sain. 040-alkuinen numero joka on edelleen käytössäni vaikka liittymä on vaihtunut ensin telefinlandiin ja sittemmin dna:han.

Sain vanhemmilta vaaleanpunaisen ringon ja siihen radiolinjan numeron 050 alkusen vuonna 97-98 tienoilla, olin ysi luokalla.. Numeron oon kerran vaihtanut pilapuheluiden vuoks vuonna 2001 muistaakseni ja se numero on edelleen mulla oli sekin radiolinja. Välissä ollut Elisa ja nyt saunalahti jo useamman vuoden ja oon tykännyt tosi paljon kun sen kanssa asiat hoituu helpolla :) DNA liittymä oli työpuhelimessa mut ihan kaameeta tappelua koko se pari vuotta mitä se oli käytössä. Laskutivat mitä sattui ja asiakaspalvelu antoi lupauksia joita ei pitänyt. Kahden vuoden aikana taisi olla 3kk kun ei tarttenut soittaa et ootte taas laskuttanut ylimäärästä.. Eli pysyn saunalahdessa.

Soneran liittymä siinä oli. Sain sen kun muutin kotoa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan -96. Oli muuten karsea tiiliskivi ja Siemens merkkinen. Siinä mielessä surkeesti suuniteltu, kun akulle oli oma laturiasema, joka laitettiin pistorasiaan. Puhelin oli siis pois päältä kun akku oli irrotettuna latauksessa. Piti olla 2 akkua, että sai pidettyä puhelimen päällä. Toinen puhelimessa ja toinen latauksessa. :D :kieh:

NMT Nokia101 hinta oli jotain 3500 markkaa, Soneran liittymä. 0400- Alussa toimi 949 ja 9400 alkuisella, vuosi oli -95. Numero on edelleen sama, asiakkaana on tullut oltua Elisalla,Saunalahdella. Nyt DNAlla ja kuten joku mainitsi, laskutuksessa on jatkuvaan jotain häikkää.

Yhteistyössä