1,5v nielaisi jotain???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut äityli

Vieras
1,5v lapseni taisi nielaista jotain tuossa iltasella... siis jotain roskan tms. Hengittää aivan normaalisti ja jopa söikin ihan normaalisti iltapalan, mutta kakoi muutaman kerran ihan kunnolla, mutta aivan kun lopuksi jotain olisi vilahtanut kurkussa ja saman tien nielaissut sen takaisin... tämän jälkeen oli siis ihan normaali ja iltapala meni ihan normaalisti alas. Kakominen tapahtui siis ennen iltapalaa, ja pari kertaa iltapalan jälkeen..

Itkeskeli hetki sitten sängyssään (ihan normaaalia missätutti-itkeskelyä...) ja yski muutamaan otteeseen - ehkä jopa kakoi - mutta nukahti takaisin ja näyttää nukkuvan ja hengittelevän ihan normaalisti...

Nyt vain vaivaa, että pitäisikö kuitenkin lähteä näyttämään lääkäriin?? en yhtään osaa sanoa, mitä se voisi olla - aluksi ajattelin että ehkä joku karva tai hius, joskus sellainen löytynyt suusta ja kutittanut sen verran että on kakonut... mutta nyt kyllä on sellainen tunne että se oli jotain muuta... ehkä paperin palainen, ehkä keittojuurespussista jotain (tein ruokaa ja muutama palanen oli pudonnut lattialle..) tai jotain... ei kuitenkaan mitään suurta varmaankaan koska on ihan normaali.. Paria kakomista lukuunottamatta...

Jäi vaivaamaan, mitä pitäisi tehdä???

 
Hei,

Lapset nyt syövät roskia, paperia tms. aina silloin tällöin. Ei se ole vaarallista. Ei se lääkäri voi asialle mitään. Jos se mahtuu kurkusta alas, niin hyvin todennäköisesti tulee toisesta päästä ulos :-)
 
Jos ei ole voinut magneettia syödä niin olisin aivan huoleti. Magneetit voivat olla hengenvaarallisia (jos syö toisenkin tai jotain mihin se voi tarttua...).
 
Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle*:
olet tainnut katsella erään lääkärisarjan telkusta :D.

En ole katsellut telkkaria ollenkaan pariin vuoteen, mutta luin lehdestä kuinka joku taapero Ruotsissa oli kuollut syötyään magneetteja, Ameriikoissa näin on tapahtunut kai paljonkin... Vaarallisia suolistossa siis.
 
Vaipasta sen näkee mitä se oli :)

Meillä syöty puinen nappi (tuli 6 tunnin päästä vaippaan), kukkia, nurmikkoa, vanhoja ruokia keittiön lattialta, kynttilän steariinia, liimaa, jauhoja jne... Ja vasta kaksivuotiaan kokemuksista puhutaan. Maistelu jatkuu kyllä vielä :)
 

Yhteistyössä