1,2 vuotias poika

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitee

Vieras
Meillä 1,2 vuotias poika.
Vasta oppinut kävelemään ja kävelee jo aika hyvin vaikka välillä kaatuilee.
Nyt on ollut ruokahalu tosi huono ja nirsoilee.
Usein menee kiukkuiluksi ruoka pöydässä.
Annan purkkiruokaa ja syötän yleensä erikseen ja itse syön myöhemmin.
Myös yö heräilyjä on välillä paljon.
Voiko tuo uusi taito vaikuttaa näihin?
Välillä on ollut pinna kireellä kun ei mitään tahdo saada syömään.
Mikä avuksi?
Poika on normaali kokoinen ja pituinen ja liikkuu paljon.
Voiko siinä olla jo jotain uhmaa?
 
meilla meni kaikki ihan hulinaksi kun oppivat kavelemaan. ei nukkuneet kunnolla, kiukkuilivat ruokapoydassa ja ne muutamat opitut sanat "tallaantuivat" siina tohinassa. hankalaa aikaa kun lapsi on kuin joku toinen, mutta kylla se siita tasaantuu. tsemppia!
 

Yhteistyössä