1.2 v, äipät

Pesettekö joka ilta ja aamu hampaat?Mitä puuhailette päivisin?ja mitä virikkeitä keksitte?meillä kun on sellanen energia pakkaus täällä et tuntuu et oon ihan puhki päivällä ja ideat loppuu kesken päivittäin ulkoillaan 1-2krt.<kauan aiotte olla kotona taaperonne kanssa?ja onko vaavi kuumetta?
 
Pesettekö joka ilta ja aamu hampaat?

Kyllä. Joinakin päivinä antaa harjata pitempään, joinakin iltoina harja käy vain uutaman kerran pikapikaa suussa. Olen ajatellut ostaa lisäksi niitä XyliSuu-tabletteja, jotka on tosi miedosti piparmintun makuisia ja pehmeitä pureskella pienellekin. Ne katkaisevat happohyökkäyksen päivällä.


Mitä puuhailette päivisin?ja mitä virikkeitä keksitte?

Itse olen päivisin töissä ja mies kotona. Seuraavat leikit kiinnostavat: "majan" tekeminen torkkupeiton alle (majassa myös kuiskaillaan, on jännempää...), loruttelu ja samalla lapsen hyppyytys sylissä tai kutittelu, musiikin tahtiin jammaaminen ja taputtaminen, värikynillä sottaaminen ja tyhjässä kattilassa kauhalla "sopan" keittäminen ja sen tarjoilu vanhemmalle ja pehmoleluille. Nyt vasta ovat pehmot alkaneet kiinnostaa, aiemmin ei yhtään. Sen sijaan palikat ja nuppipalapelit eivät vielä yhtään. Ai niin, kaverin samanikäinen lapsi rakastaa puhaltaa saippuakuplia!

Yksi hyvä ajanvietekonsti on antaa lapsen purkaa keittiön kaapin sisältö lattialle. Antaa hyvin aikaa esim. ruoanlaittoon. Tuon ikäinen on yleensä myös innokas laittamaan äitin kanssa yhdessä muovikipot takaisin.


kauan aiotte olla kotona taaperonne kanssa?ja onko vaavi kuumetta?

Minä aioin olla kauemmin, mutta kun tyttö oli vuoden ja kuukauden menin töihin. Tuli yksinkertaisesti liian hyvä tarjous ohitettavaksi. Onneksi mies halusi jäädä kotiin hoitamaan lasta.

Vauvakuumetta on... Seuraavaksi haluaisin olla pitempään kotona molempien kanssa!
 
Vielä lisäys, että ainakin meillä taapero jaksaa tehdä yhtä ja samaa leikkiä tyyliin kaksi päivää :whistle: . Välillä sauhuaa omiaan, ja sitten tulee taas esim. loruteltavaksi. Eli silloin äidillä eivät lopu ideat kesken niin pian, oma kiinnostus paljon aiemmin ;)
 
Pesettekö joka ilta ja aamu hampaat?
-Vaihtelevalla menestyksellä, kiinnostuksesta riippuen

Mitä puuhailette päivisin?ja mitä virikkeitä keksitte?
-Mennään muun perheen rytmien mukaan, leikkiä, ulkoilua, välillä otetaan tirsat että jaksaa taas touhuta. Aika paljon neitiä kiinnostaa nuo velipoijat (2v11kk ja 4.5v)

kauan aiotte olla kotona taaperonne kanssa?
-Ainakin vielä seuraavat 3v

ja onko vaavi kuumetta?
-No onhan tuota tovi ollu, synnärille tästä lähdetään päivänä minä hyvänsä, laskettu aika nyt lauantaina 21.10 :D
 
No energia pakkaus tuo meidän tyttö on.No mulla hieman tämä raskaus on rajoittanut tekemisiä,mutta muuten touhutaan kaikenlaista päivittäin.Ikäeroa on tulossa 1,5v.Kotosalla olen töitä ei löytynyt tässä välissä,vaikka hainkin.Tyttö on auttavainen,eli kotityöt onnistuu yhteis tuumin.Viihtyy myös itsekseen lelujen parissa,ei siis tarvitse aina pitää seuraa.Kuivaksiharjoittelua ollaan lisätty.Potalla ollaan käyty jo monta kuukautta.
 

Yhteistyössä