09 3158 alkuinen soittaa joka päivä >:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...............

Vieras
On jo viikon ajan soittanut, mutta aina siihen aikaan etten voi vastata..
Koitan soittaa takaisin, niin se ei yhdistä.
Tuskin voi kovin tärkeä olla, jos ei takaisinkaan voi soittaa.
Onko kenelläkään muille soiteltu tälläisesta numerosta?

Onko tuo nyt ihan oikein truo alku. Jos on 310 58 niin on joku Helsingin kaupungin numero. Ei kuitenkaan ole mulla tuttu numero. Voihan se olla lehti- tai vitamiinikauppias.

Hei. Täällä selvästi ei ole tuntemusta puhelinnumeroista ja puhelinmyyjistä. Kyseinen numerosarja on Setera Oy:n omistuksessa ja se myöntää erilaisille toimijoille numeroita tästä avaruudesta omanmyyntinsä sekä alihankkijoidensa kautta. Numerot voivat siis lähtökohtaisesti olla kenen tahansa käytössä ja siksi on turha huudella, että tällä numerosarjalla alkavat soittajat ovat puhelinmyyjiä. Itse lukeudun myös tällaisen numeron omistajaksi ja olen ihan rehti ja reilu yrittäjä. On harmi, että voitte tällä tavalla aiheuttaa monille täysin reiluille yrittäjille harmia. Pyydän, että puhutte aina yrityksistä ettekä numeroista. Numerot vaihtuvat ja vuoden päästä numeron uusi omistaja huomaa, että edelliseltä omistajalta on jäänyt tänne palveluun näkyviin kiva perintö. Ihan sama koskee normaaleja matkapuhelinnumeroitakin. Eli tämä numerosarja ei merkitse, että kyseessä puhelinmyyjä vaan omistaja voi olla kuka tahansa. En sitä kiellä etteikö olisi olemassa huijareita. Itsellä paljon kokemusta näistä kaupparatsuista, jotka myyvät huijauspalveluita, joilla ei mitään arvoa ("hakemistopalvelu" tms.). Hyvin harmillista... Suomi tarvitsee rehtiä ja reilua yrittämistä. :)

Yhteistyössä