045 alkuiset numerot?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
Onko kaikki 045 alkuiset numerot jotain lehtimyyjiä yms. numeroita? Mua ahdistelee vähän väliä kesken työpäivän tolla alkavia numeroita, mutta jätän vastaamatta, kun en todellakaan halua, että häiritään kesken päivän.
 
=)
Menin kerran erehdyksessä vastaamaan kesken työpäivän lehtimyyjälle ja kun hän kysyi onko hyvä hetki, sanoin että ei nyt kyllä sovi kun olen töissä. Ja mitä myyjä sanoin... No ei tähän mene kun muutama minuutti, kuuntele nyt edes tarjous. Sanoin uudestaan että en nyt ehdi. Ja ei, ei uskonut! Kun hän olisi vain äkkiä kertonut tästä mahtavasta tarkouksesta. Juupa juu. PIenen tivaamisen jälkeen sanoi soittavansa seuraavana päivänä uudelleen. Ei varmaan huomannut kysyä olenko silloinkin töissä. Seuraavana pvä en vastannut hänen soittoonsa, olin töissä. :D
 
vierailija
045 ja 046-alkuiset ovat luottotiedottomien, persaukisten ja rikollisten puhelinnumeroita. Yhteenkään ei kannata vastata.
Totta, rikolliset kuten huumekauppiaat suosii noita, koska ko. liittymiä saa muutamalla eurolla ja voi heittää pois ja hommata uuden numeron ennenkuin poliisi pääsee jäljille. Toinen käyttäjäryhmä 045 ja 046 alkuisille numeroille on syrjäytyneet ja muut elämänhallintansa totaalisesti menettäneet, koska nuo ovat ainoita numeroita mitä myönnetään epäluotettaville henkilöille joilla ei ole tuloja eikä luottoa. Ei noita kukaan normaali asioistaan huolehtiva ihminen käytä ja 045 tai 046 alkuisesta numerosta tuleva puhelu tietääkin aina harmia.
 
vierailija
Pikkuserkkuni ex-mies löydettiin tapettuna muutama vuosi sitten. Viimeiset puhelut hänen kännykässään olivat tulleet 045 ja 046 alkusista numeroista. Äijällä oli tunnetusti yhteyksiä alamaailmaan.
 

Yhteistyössä