Katsoin yhden jakson tuota ohjelmaa paskareissu ja ajattelin kysellä teiltä, että mikä on teidän mielestä SUomen turhin kaupunki tai kylä?
Omasta mielestäni turhin paikka on Vääksy.
No onhan siellä kansalaisopiston toimintaa ja siihen se taitaa jäädä.
Vanhan kaverin kanssa juuri tuosta...
Tänään kävin ostamassa pojan synttäreitä varten ilmapalloja yms rekvisiittaa ja kävelin sitten kiinalaisen parturin ohi (anopin kanssa olin liikenteessä). Sain siinä idean , että vois käydä vaikka leikauttamassa hiukset.
Leikkuuseen kuului pesu+leikkaus+kuivaus ja hieronta. Anoppi ei...
...jos on suomalaisiin sanontoihin uskominen =)
Eli eilen näin ekan haarapääskysen. Västäräkit ovat meillä ympärivuoden , eli ne valehtelevat oikein kunnolla. Muka västäräkistä vähäsen :|
Ja nyt nuo pääskysestä ei päivääkään ja ulkona, hyvä jos maksimi lämpötila nousee 15 asteeseen...
Me ollaan tai siis poika on leikkaus jonossa putkitukseen ja risojen leikkaukseen.
Kun kaveripiiristä ei löydy ketään jolle nuo operaatiot tehty niin ajattelin kysellä täältä.
Miten sujuu syöminen leikkauksen jälkeen ja kauan teillä oli kipuja?
Ja kertokaa kaikesta mahdollisesta josta voi...
Mulla on 3 patterikäyttöstä palohälyytintä kotona. Ne ovat nyt olleet vuoden samoilla pattereilla.
Tietääkö kukaan kuinka usein patterit tarvii vaihtaa? Ja kuinka tuo toosa ilmoittaa kun patterit lopussa?
Viime yönä yksi näistä hälyyttimista piippaili usean kymmenen kertaa, mutta, kun nousin...
Mitäs teillä syödään tänä viikonloppuna?
Meikkis kävi pojan kanssa tänään viikonloppu ostoksilla, jotta ei tarvii lähtee enään kauppoihin jonottelemaan.
HUomenna syödään pastaa, lauantaina kanankoipia riisin kera. Sunnuntaiksi ostin lampaanviulun ja sen kanssa paistetut perunat ja muita...
Jokos se on tullut Suomeen?
Meikkis oli 12 päivää korkeassa kuumeessa, nenä tukkeessa ja kovassa yskässä. Ravailin omalääkärin ja sairaalan väliä, kun eivät saanneet kuumetta laskemaan. Nt on kuume ohi, mutta limaa on röörit vielä täynnä ja antibiootti kuuri jatkuu.
* Esa Tikkanen: "Ryyppäsin ja petin". Jari Kurri: "Koitin auttaa" (Iltalehti)
* Mansi- ja mustikoita (mainos lehdessä)
* Bon Appétit. Herkkuja mädistä ja makeista sitrushedelmistä (tv-ohjelmatiedot)
* Halutaan vuokrata. Halpa yksiö esim. rautatieasema. Kiire. (lehti-ilmoitus)
*...
Katsoiko kukaan. Linkki http://areena.yle.fi/toista?id=1092092
Etsin ohjelmassa vieraana ollutta Satua.
Jos joku hänet tuntee niin pliis, pliis!!! Laittaakaa mulle viestiä.
Löysin suomalaiset TV-kanavat, en tosi kaikkea, mutta ainakin TV1,2, teema, fst, mtv3, nelonen, jim, sub.
Ja omasta mielestäni halvalla, 10 e/kk ja saman ohjelman voi katsoa 2 viikon aikana niin monta kertaa kuin jaksaa.
Ohjelmat eivät tule suorana vaan näen ne nauhoitettuna eli kun ohjelma...
mutta ei näytä että jää maahan jos tuohon malliin tuule kuin nyt. lumi tulee alas ihan vaakatasossa.
Poikakin pitäisi viedä takaisin leikkariin, mutta jos tuo tuuli jatkuu, niin ei ole mitään asiaa ulos. Se meinaan vie meidät mukanaan.
Että tämmöistä täällä Espanjassa