Hei Footbollers wife..mikenkiinnosta kyselisin, mitä kautta silloin varasitte huoneet tuolta hotellista?
Kävin meinaan tsekkaamassa niiden sivuilla, ja oli tosi viehättävän oloinen paikka, mutta listahinta oli kyllä aika kallis.
Saitteko mitään alennuksia, vai oliko se tosiaan tuo 160-200...