Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä N-MP

  1. N

    Onko hyviä 40v hääpäiväonnitteluvärssyjä?

    Nyt on itsellä runosuoni hukassa, ja pitäisi kehittää omille vanhemmille jotain nerokasta onnittelukorttiin huomisaamuksi..IIIK! Meillä ei tietty ole mitään aihetta sivuavaa fiksua kirjaakaan, joten otan ilolla vastaan ehdotuksia miten voisi saada mukavan kortin väsättyä.. nim. "miten niin...
  2. N

    Huahinin Anantara hotelli..?

    Hei Footbollers wife..mikenkiinnosta kyselisin, mitä kautta silloin varasitte huoneet tuolta hotellista? Kävin meinaan tsekkaamassa niiden sivuilla, ja oli tosi viehättävän oloinen paikka, mutta listahinta oli kyllä aika kallis. Saitteko mitään alennuksia, vai oliko se tosiaan tuo 160-200...

Yhteistyössä