Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Mirkkuu

  1. M

    Voisko olla umppari?

    Listaan mun oireet, voisitteko sit sanoo voisko olla umppari? -Vatsakipu alkoi navan yläpuolelta lauantaina -Lauantaina ja sunnuntaina taaksepäin nojaaminen sattui ja hyppiminen -Eilen kivut olivat pienet, ja sit ne loppu melkeenpä kokonaan -Ja pitää ramppaa vessassa -Pientä lämpöö...

Yhteistyössä