Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä m1mmi

  1. M

    sipoosta/porvoosta juttuseuraa?

    :wave:
  2. M

    Muita[i] yksinäisiä[/i], vailla ystävää/kaveripariskuntaa?

    löytyy yksi ystäväpariskuntia kaipaava pieni perhe:wave:. Olisi kiva saada pojalle leikkiseuraa ja meille vanhemmille jutteluseuraa sekä juhlapyhinä että muulloinkin. Mistäpäin olette? Laittakaa y:tä, niin tutustutaan! =)
  3. M

    Kunhan puran ajatuksiani

    Heippa vaan! Lueskelin teidän kirjoituksia ja kuin omasta suusta olisin päästellyt! Mies on mun paras ja ainoa ystävä. Esikoisemme on vajaan vuoden ikäinen, ihana pieni poika. Sisaruksia mulla ei ole ja vanhempani ovat kuolleet. Olisi kiva, kun olisi joku muukin ystävä jonka kanssa jakaa...
  4. M

    Raskaana ja sairaana

    siis kuume eikä kuule :)
  5. M

    Raskaana ja sairaana

    No ei kyllä täysin pidä paikkaansa. Kova kuule ei välttämättä ole vaaraton sikiölle!!!
  6. M

    Päiväkoti Viidakkorumpu, Espoo

    Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa kyseisestä päiväkodista? Mitä yleensä maksavat yksityiset päiväkodit? Tämä kuulostaa kalliilta, mutta mikä on hintataso yleensä ja mitä nyt tässä tapauksessa voi pitää kalliina on tietysti eri juttu. Olisi tosi kiva kuulla kokemuksia.
  7. M

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    \ Ylläriraskaus täällä, että eipä tuo vaikeaa ollut :D Painoindeksi oli raskautuessa 38 pintaan. Nyt ollaan puolessa välissä, ja paino on tippunut kuutisen kiloa alaspäin.
  8. M

    Sipoon mammat

    Olen 33v 7,5kk pojan äiti ja vaunuttelu/kahvittelukaveria kaipaan minäkin! Asumme Söderkullan vieressä, mutta autolla pääsen nopeasti Nikkilään ja vaunut matkaa kyydissä! Kiinnostaisko? Laita vaikka y-viestiä.. =)
  9. M

    1973 pino tähän!

    :wave:
  10. M

    rusehtavaa vuoto

    \ Ihan samalta kuulostaa. Limatulppaa on sekä sellaista kellertävää että rusehtavaa versiota. Sitten vielä lopussa voi muuttua ihan punertavaksikin.
  11. M

    ROKOTTEITA VASTAAN

    \ Mikähän määrä olisi kuollut ilman rokotteita?Juuri sen ansiosta, että suurin osa ottaa tunnollisesti rokotuksena, ei vakavia sairauksia liiku maassamme kovin paljon. Te rokotuksia pelkäävät voitte kiittää meitä rokotettuja terveenä pysymisestänne!
  12. M

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Heipparallaa! Täällä Sipoo. 3kk pikkumiehen äiskä ulkoiluseuraa vailla! minski06@netti.fi
  13. M

    Juttukavereita

    Heippa! Täällä kohta 3kk poikavauvan äippä kaipailee juttu-, kahvittelu-, vaunutteluseuraa. Sipoossa asustellaan ja autolla päästään liikkumaan eli itäinen pääkaupunkiseutu ja Porvoo ovat ihan kiven heiton päässä:) Ikää tällä äipällä on 33v ja perheeseen kuuluu pojan lisäksi iskä ja kolme...
  14. M

    kivunlievitys

    Ensin kysyisin, missä asennossa ponnistit? Minulla tilanne ennen synnytystä oli, että lapsi ei ollut vielä laskeutunut, vaan "odotti" lantion yläaukeamassa. En tiedä, johtuiko tuosta, mutta minullakin oli ponnistuksen alussa se tunne, ettei hommaan saa mitään otetta. Ponnistukset menee ihan...
  15. M

    Puudutteet ja kivut pelottaa

    Niin minulla oli kivuton ponnistusvaihe ilman puudutteita. En tiedä, mistä johtui. Olinko niin keskittynyt, etten huomannut? Ei kiristävää tunnetta, ei mitään. Ei edes sitä kuuluisaa ponnistamisen tarvetta. Siitä huolimatta kohtuu lyhyt 20 min.

Yhteistyössä