löytyy yksi ystäväpariskuntia kaipaava pieni perhe:wave:. Olisi kiva saada pojalle leikkiseuraa ja meille vanhemmille jutteluseuraa sekä juhlapyhinä että muulloinkin. Mistäpäin olette? Laittakaa y:tä, niin tutustutaan! =)
Heippa vaan!
Lueskelin teidän kirjoituksia ja kuin omasta suusta olisin päästellyt!
Mies on mun paras ja ainoa ystävä. Esikoisemme on vajaan vuoden ikäinen, ihana pieni poika. Sisaruksia mulla ei ole ja vanhempani ovat kuolleet. Olisi kiva, kun olisi joku muukin ystävä jonka kanssa jakaa...
Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa kyseisestä päiväkodista? Mitä yleensä maksavat yksityiset päiväkodit? Tämä kuulostaa kalliilta, mutta mikä on hintataso yleensä ja mitä nyt tässä tapauksessa voi pitää kalliina on tietysti eri juttu. Olisi tosi kiva kuulla kokemuksia.
\
Ylläriraskaus täällä, että eipä tuo vaikeaa ollut :D Painoindeksi oli raskautuessa 38 pintaan.
Nyt ollaan puolessa välissä, ja paino on tippunut kuutisen kiloa alaspäin.
Olen 33v 7,5kk pojan äiti ja vaunuttelu/kahvittelukaveria kaipaan minäkin! Asumme Söderkullan vieressä, mutta autolla pääsen nopeasti Nikkilään ja vaunut matkaa kyydissä!
Kiinnostaisko? Laita vaikka y-viestiä..
=)
\
Mikähän määrä olisi kuollut ilman rokotteita?Juuri sen ansiosta, että suurin osa ottaa tunnollisesti rokotuksena, ei vakavia sairauksia liiku maassamme kovin paljon. Te rokotuksia pelkäävät voitte kiittää meitä rokotettuja terveenä pysymisestänne!
Heippa!
Täällä kohta 3kk poikavauvan äippä kaipailee juttu-, kahvittelu-, vaunutteluseuraa. Sipoossa asustellaan ja autolla päästään liikkumaan eli itäinen pääkaupunkiseutu ja Porvoo ovat ihan kiven heiton päässä:)
Ikää tällä äipällä on 33v ja perheeseen kuuluu pojan lisäksi iskä ja kolme...
Ensin kysyisin, missä asennossa ponnistit?
Minulla tilanne ennen synnytystä oli, että lapsi ei ollut vielä laskeutunut, vaan "odotti" lantion yläaukeamassa. En tiedä, johtuiko tuosta, mutta minullakin oli ponnistuksen alussa se tunne, ettei hommaan saa mitään otetta. Ponnistukset menee ihan...
Niin minulla oli kivuton ponnistusvaihe ilman puudutteita. En tiedä, mistä johtui. Olinko niin keskittynyt, etten huomannut? Ei kiristävää tunnetta, ei mitään. Ei edes sitä kuuluisaa ponnistamisen tarvetta. Siitä huolimatta kohtuu lyhyt 20 min.