\
Anteeksi, mutta en huomannut mikä on alasi??
Kuka on edes sanonut, että 5000e pitäisi kuussa saada??Kommenttisi on kyllä tosi naiivi.Miksi esim.Ruotsissa tai Norjassa maksetaan sairaanhoitajille paremmin??Se johtuu siitä, koska siellä on ymmärretty, että alalla tarvitaan muitakin kuin vain...