vieläkö mahtuu mukaan?
olen 25 vuotias ja tytöt 6v(eskarissa) 2v ja n.1v ollaan juuri muuttamassa turkuun täältä nousiaisista ja uusia tuttavuuksia olisi kiva tavata...
täällä myös ystävien hylkäämä kolmen tytöt äiti. tytöt 6v, 2v ja 8 kk.
itselläni ikää 25 vuotta ja kotona olen ainakin seuraavan vuoden.
laittakaa mailia tulee osoitteeseen
katri_80@hotmail.com
tässä mun tarina:
olin 18 kun huomasin odottavani esikoistani. vauva oli todella yllätys koska söin pillereitä ja käytimme hänen isänsä kanssa kortsuakin. kun vauva oli tulossa olimme jo eronneet ja mies olisi halunnut minun tekevän abortin,en tehnyt enkä ole sitä pätkääkään katunut. vaikka...
täällä 25v kolmen tytön äiti. olisi kivaa saada uusia kirjeystäviä. joten laitappa sähköpostia tulemaan jos kiinnostaa vaihtaa osoitteita.
katri_80@hotmail.com