Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä Geesa

  1. G

    Outo vuotelu. Onko kellään kokemusta?

    Yritämme toista lasta ja tässä kolmenkympin tietämillä kierrot ovat lyhentyneet hieman ja nyt viimeisessä kierrossa valkovuodon seassa on ovulaatiota seuraavasta päivästä lähtien ollut joko veriviiruja tai sitten valkkari on ollut rusehtavaa. Tänään olen jo useaan kertaan luullut, että...
  2. G

    Odottajia Keski-Pohjanmaalta?

    Hei! Kaipailen samanhenkistä seuraa eli odottajia Keski-Pohjanmaalta. Itse odotan esikoista. Kirjoittele tänne tai laita YV. :)

Yhteistyössä