Hakutulokset

1. G

Outo vuotelu. Onko kellään kokemusta?

Yritämme toista lasta ja tässä kolmenkympin tietämillä kierrot ovat lyhentyneet hieman ja nyt viimeisessä kierrossa valkovuodon seassa on ovulaatiota seuraavasta päivästä lähtien ollut joko veriviiruja tai sitten valkkari on ollut rusehtavaa. Tänään olen jo useaan kertaan luullut, että...
  2. G

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Naadis mahtuu! Laitatko mulle YV kuvan sun profiilikuvasta ja nimen niin osaan hakea sut facesta ja lisätä ryhmään, se on nimittäin salainen. :)
  3. G

Hei kaikki! Olen jonkin verran lukenut teidän juttujanne, mutta kuten tuolla aiemmin kirjoitin, tämä kaksplus on niin työläs käyttää, että päätin siirtyä kokonaan fb.n puolelle. Siellä on olemassa vauvaa yrittävien oma pieni ryhmä. Toivotan teille kaikille plussatuulia oikein kovasti ja ihanaa...
  4. G

Hei kaikki! Aim päk! Tänään kp 1 ja yritys alkaa tästä kierrosta.:p:censored::love: Jännää! En ole liiemmin seuraillut ketjua, tuntuu, ettei ole aikaa. :unsure: Käytän tietokonetta hyvin harvoin ja tätäkin selaan ja näpytän puhelimella ja ei ole helppoa. Voi kun olisi kaksplus keskustelusta...
  5. G

Negahan se. :unsure: Mutta toisaalta hyvä näin. Tässä niitä kaikenmaailman touhuja tulossa, alamme varsinaisen yrityksen heinäkuussa. :) Pysyn siihen asti taustalla.
  6. G

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Juu eli ovisplussasta seuraava päivä on dpo0, seuraava on dpo1 jne. (y)
  7. G

@Mertt1 Ihanaa! Onnittelut! :love: Jaaha. Huomenna voisi sitten tehdä taasen testin. Eilen siis tein aamulla, mutta oletetusti näytti apteekin omalla tyhjää. Silloin oli vasta dpo 8-9. Huomenna sitten olisi dpo 10-11 ja jos kierto lähtee alusta niin se on sitten ma tai ti.
  8. G

@jokonyt en näe. :( @stindepinde jotain siinä näkyy, mutta onko väriä? (n) @Vauva18 tervetuloa! :) Mulla cerazettejen jälkeen kesti n 1kk kun alkoi normaalisti kroppa toimia. Lokakuussa (2014) lopetin pillerit, tammikuussa alkoi yritys ja maaliskuussa raskauduin. Mutta jokaisen kroppahan...
  9. G

Moikka! Tulisin mukaan mikäli tällainen "alaikäinen" saa tulla eli syksyllä täytän 30v ja toista lasta tässä olisi tarkoitus alkaa yrittämään kesän aikana. Nyt vain kävi viime viikolla (oviksen aikaan) niin, että mies päätti minunkin puolestani, että toinen lapsi saisi tulla, olemme siis...
  10. G

Minunkin silmään viidenneksi alin on + Teinpä aamulla testin... Apteekin oma joten turha oli odotellakaan mitään, tänään siis dpo 8-9 eikä mitään muuta kuin hyvällä mielikuvituksella viivan paikka. Maanantaina uusi testaus. Eilen oli sukkapuikko tuntemuksia ja pientä repimiskipua yskiessä, ei...
  11. G

Heippa kaikille! :) Tulin mukaan keskusteluun kun oireita on ja noh, tämä tuli vähän puskista koko homma. Minulla on reilun vuoden ikäinen lapsi ennestään. Kerran viime viikolla harrasteltiin, yleensä olemme menneet keskeytetyllä, tällä kertaa emme. Nyt alamahalla jännä tunne, dpo 7-8. Hiukan...
  12. G

Joulukuun tontut -15 *toukokuussa*

Tervetuloa uusille! Meitä on jo kyllä iso joukko! :) HooKoo ihan mieletön tuo sun maha! :O Mulla on aivan valtavaa turvotusta ja huomaa kyllä jo mahan vaikka esikoista odotan. Ilmavaivat on kanssa samaa luokkaa turvotuksen kanssa. Välillä oikein tekee kipeää kun maha on niin pinkeä! Minäkin...
  13. G

Mulle voi listalle muuttaa 11.12./Geesa/27/1/K-PKS Np-ultra takana. Kaikki kunnossa, niskaturvotus 1,2mm. Kovin oli vauveli väsynyt. Kaksi kertaa minun piti kääntää kylkeä, että saatiin tyyppiä parempaan asentoon. Sieltä hän meille sitten nyrkkiä heristi ja tuimasti tuijotti suoraan ultraan...
  14. G

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Tammityttö :hug: tuntuu pahalta sun puolesta. :( Voimia ja toivottavasti vielä nyytin saatte! Nyytikki oon seurannu sun kirjoituksia. Hienoa, että asiat järjesty näinkin hyvin ja pian. Tsemppiä! :) Tsemppiä myös kaikille muille piinailijoille! oon käynyt säännöllisesti teittien tilanteita...
  15. G

Tervetuloa Kiiruli! :) Tuossa uutisessa onkin varmaan hetkeksi sulateltavaa kun tuntuu, että yksikin laittaa pään pyörälle. :D Angel :hug: maailma pysähtyi hetkeksi kun luin sun surulliset uutiset. Ei voi kuin toivottaa voimia! Pioni onpas sulla kultainen mies! :) Minä oon tyytyny...
  16. G

Kiitos taas kaikille myötätunnosta ja tsempeistä! :heart: Onnea hienoista nt-ultratuloksista! :flower: Seuloihin ei aiota mennä. Turhaa huolta etukäteen. Tulee mitä tulee ja se on meille tarkoitettu. :) Ultrassa käyty ja edelleen ollaan tukevasti raskaana. :) Sydän sykki ja liikkeitäkin...
  17. G

Tervetuloa uudet! :wave: Ja iso :hug: menetyksen kokeneille! ruuvih yök punkit! Mä vihaan niitä! :mad: ja pelkään kuin ruttoa... Koirista olen niitä joskus irrotellut, vaikka molemmilla punkkipannat. Toivotaan, että suurempi todennäköisyys osuu teidän kohdalle ja mitään et puremasta saanut...
  18. G

Omaa napaa. Kylläpä voi masentaa. Kävin neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä, mutta kuten arvelinkin ei sieltä mitään kuulunut. :( Vaikka tiedän, ettei näillä viikoilla joillakin äänet kuulukkaan, sai neukkutädin suhtautuminen kuitenkin minut huolestumaan. Hän kyllä sanoi, ettei välttämättä...
  19. G

Louhi :'( :hug: ei ole sanoja. Toivottavasti uusi pieni elämä saa alkunsa pian ja pysyy mukana 9kk. Chima kiitos sanoistasi! Luulen, etten minäkään ole hehkuva mamma, koska en ole sen tyyppinen muutenkaan ja toisekseen mulla alkaa olla jo nyt samoja fiiliksiä kuin sulla. Ihan kuin "johtaisi"...
  20. G

Tervetuloa kaikki uudet! :wave: Ninni mulla ei ole edes väsymystä. Viikosta 8 asti oireet ovat vähentyneet tasaisesti. KuivaOrava :hug: Todella kurjia kokemuksia teillä. Toivotaan kovasti, että tällä kertaa onnistaa! Mä en saanut tänään sydänääniä kuuluviin Unbornheart kotidopplerilla, tai...

Yhteistyössä