Hakutulokset

1. G

Joulukuun tontut -15

Neyda mikä tilanne nyt on? Onko vuoto samanlaista edelleen? Mä luulen, että se vuoto mulla tuli emättimen puolelta, että voi se olla sitä sullakin. :) älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Iriina miksi miehesi ei haluaisi enää isäksi? : / on kyllä ikävä tilanne, mutta onhan se esikoista ajatellen...
  2. G

Joulukuun tontut -15

Tuulentavoittelija Voi ei! :hug: Mutta hieno asenne sinulla! Toivottavasti teillä tärppää pian uudelleen! :)
  3. G

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

IMN kuulostaa ihan minun oireilta! Hyvä, hyvä! ;) Theran täysmaito :p
  4. G

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

IMN ylemmässä kuvassa, olikos alempi testi, näyttää aikas samalta kuin mun eka plussa. Aamulla uutta ja vahvistumista siihen! :) Theran mikäs sun tilanne? En millään jaksa lukea kaikkea läpi, että, jos annat mulle selvityksen tähän? :D
  5. G

Joulukuun tontut -15

Tervetuloa taasen uusille! :wave: Lukka voi ei! :( Toi on kyllä tosi kurjaa! Ei mulla sentään noin pahan ole. Sympatiat sinne! :hug: Mitä tarkoitit, että km riski on nyt enää aika pieni? Onko sulla jotain tilastotietoa? Mä haluaisin kertoa kaikille ultran jälkeen, mutta niin paljon oon kuullu...
  6. G

Joulukuun tontut -15

Bettinah jos kaipaat "vertaistukea" tuosta ruskeasta vuotelusta niin palaa muutama sivu taaksepäin. Mulla sitä tuli yli viikon, nyt loppunut.
  7. G

Joulukuun tontut -15

Voi olla, että tarkoitti "normaalia" oksentelua, koska sitä oikein rajua oksentelua joka monesti johtaa tiputukseen, esiintyy vaan 1%.lla. Toivottavasti tää ei nyt ainakaan omalla kohdalla enää pahene! Tiistaina pääsis sinne ultraan. Jänskättää! :) Toivottavasti kaikki hyvin. Vuotoa ei ole...
  8. G

Joulukuun tontut -15

"Pahoinvointia ja oksentelua ilmenee kolmella neljästä raskaana olevasta alkuraskauden aikana. " löytyi terveyskirjasto.fi.stä ja oon kyllä lukenut vastaavaa tietoa monesta muustakin lähteestä. Omalla kohdalla pahoinvointi yllätti. Se tavallaan alkoi niin vaivihkaa ja nyt se jo vaikuttaa...

Yhteistyössä