Hakutulokset

  1. E

    mikä koulutusaste on YO-tutkinto?

    Siis kaavakkeessa kysytään koulutusastetta,ja alempi perusaste,ylempi peusaste,keskiaste, jne. helppistä,pyydän!
  2. E

    Mistä voi johtua aikuisen jatkuva ripuli? :/

    eiks oo ihana aihe :ashamed: ajattelin vaan että oisko jollain tietoa/kokemusta? tätä jatkunu kohta jo 1.5vuotta, en enää jaksa. vajaa vuosi sitten kävin terveyskeskuslääkärillä ja vein näytteen labraan, siinä ei lötyny mitään niin se oli vaan että voi voi.... välillä menee pari viikkoa ihan...
  3. E

    Onko olemassa yli 20litrasia mikroja?

    tietääkö kukaan? kun kaikki näyttäs olevan 17 tai 20litraa. mikro uusissa ja tuntuu että toi meidän entinen aika jätti, varmaan joku 50 litaranen :D
  4. E

    Mites teidän 1v nukkuu yöunille?

    Itsekseen? Täytyykö jonkun olla vieressä? Maitopullon kanssa? Monelta lapsi käy nukkumaan yöunille?
  5. E

    Suosittele pesuainen atoopikolle?

    Mahdolliselle atoopikolle suosittele hyvä vaatteiden pesupulveri? Luin, että tuo Mini Risk ei oliskaan paras mahdollinen..
  6. E

    Minkä ikäinen käyttää 86cm:n ulkohaalaria?

    Tulin kysymään teiltä 1-2vuotiaiden taaperoiden äideiltä että minkä ikäisenä teillä on ollut ulkohaalareissa vaatekoko 86cm käytössä, esim, Remu, Lassie, Travalle haalareissa? Onko nuo kovin reiluja kokoja? Mietin ensi talven haalarin hankintaa kun nyt näyttää olevan paljon semmoisia myynnissä...
  7. E

    antibiiooteistako?

    hei! pojalla on ollut lääkekuuri jako loppu toissa iltana. tänä aamuna huomasin, että pojalla on näppylöitä mahassa. ne ei kutia, muta punoittaa. muistelisin, että lokakussa pojalla on ollut samanlaisia näppylöitä lääkekuurin jälkeen. voisko nämä näpyt johtua lääkkeistä? lokakuussa poika sai...
  8. E

    Pikkusisko tai veli ilman nimeä

    Esikoisemme Miko Ilmari on saamassa pikkusiskon tai pikkuveljen. Haluaisin kuulla ehdotuksia. Etunimiksi ollaan mietitty Enni, Aada, Mona tai pojalle Pessi, Jose tai Okko. Ja toinen nimi taas sitten perinteinen ja joltain osin "vanha". Kiitos ehdotuksista! =) Elina, Miko ja rv 35+3
  9. E

    Tuplarattaiden leveys? Brio ja Ora

    Kuulisin kokemuksia tuplarattaiden leveydestä- mihin mahtuu ja millainen tila lapsella on istua. Eli vertailussa olisi; BRIO Double Wave ja ORA Ora Land ja Jovi Land. Muutkin kokemukset ovat tietenkin tervetulleita. Ja osaako joku sanoa mitä eroa on Ora Landilla ja Jovi Landilla. Kävin...
  10. E

    Oman pojan kuoleman ja ikuinen ikävä

    17.1.2002 klo 22.20 sain ikävimmän puhelun mitä perheen äiti voi saada. Esikois poikani oli joutunut vakavaan auto-onnettomuuteen. 18.1.2002 klo 7.40 sain tiedon, että poikani oli menehtynyt vammoihinsa. Sinä hetkenä maailmani romahti. Kaikki oli menetetty. Minun rakas esikoiseni, miun kauan...
  11. E

    miten tästä eteenpäin

    Siis,mies jäi eilen kiinni pettämisestä.Tämä on jo kolmas kerta kun mies pettää ja aina saman naisen kanssa!!Meillä on lapsi kuusi ja nuorin on vasta 8kk,eli vaikeaa tämä tulee olemaan.Nyt kaipaan neuvoja miten tästä eteenpäin ja mistä helkutista sitä avioeroa voi hakea???
  12. E

    Minkä ikäinen olet?

    Ja minkä ikäisenä sait tuplat? Minä olen 30v. Tuplat sain 28 vuotiaana.
  13. E

    Minkä ikäisenä?

    Aattelin semmosta kysellä että minkä ikäisena teidän vauvelit on alkanut nukkua läpi yön? meidän poika kohta 5 kuinen herää vielä kaks-kolme kertaa yössä..
  14. E

    daimin ohje

    hei! osaiskohan joku antaa mulle kotikutosen daimin ohjeen. makea hammasta kolottaa.. ;)
  15. E

    Jälkivuodon kestosta.

    Kuinka kauan teillä on kestänyt jälkivuoto synnytyksen jälkeen? Ja missä vaiheessa alkanut väheneen? Itse oon synnyttäny 10pv sitte ja vielä on vuotoa. Päivän aikana ei oikein vuoda mut sit taas klo 16-22 ajan vuotaa. Yöstä selvii suht helpolla.
  16. E

    Jormaaaa

    sun Lada on jo puhkiruostunut...hanki uusi.... ja tuo uudelleensäilytykseen...well come poitsu! :laugh:
  17. E

    Raskaaksi imetysaikana?

    Kuinka todennäköistä on tulla raskaaksi imetysaikana? Vauva nyt 2 kk ja meillä petti ehkäisy...
  18. E

    Salolaisia/Halikkolaisia äitejä?

    Ollaan muuttamassa miehen ja tytön, 6kk, kanssa Saloon tai Halikkoon työn perässä viimeistään lokakuun alussa, luultavasti jo syyskuussa. En tunne sieltä vielä ketään ja olen tytön kanssa varmaan ainakin vuoden vielä kotona, niin olisi kiva tutustua muihin alueen äiteihin ettei aika käy pitkäksi...
  19. E

    Salolaisia/Halikkolaisia äitejä?

    Ollaan muuttamassa miehen ja tytön, 6kk, kanssa Saloon tai Halikkoon työn perässä viimeistään lokakuun alussa, luultavasti jo syyskuussa. En tunne sieltä vielä ketään ja olen tytön kanssa varmaan ainakin vuoden vielä kotona, niin olisi kiva tutustua muihin alueen äiteihin ettei aika käy pitkäksi...
  20. E

    Äitikavereita Turusta?

    Löytyiskö Turusta äitiä kaveriksi lenkeille, kahvittelemaan ja juttukaveriksi mesessä? Olen 21-vuotias naimisissa oleva 5 kk vanhan tytön äiti. Päivät käy välillä pitkäksi tytön kanssa kahdestaan kun mies töissä..

Yhteistyössä